2005 rok należał do "Wiadomości"
W minionym roku główne serwisy informacyjne zanotowały wzrost oglądalności. Widzów straciły tylko "Fakty" i "Teleexpress".
04.01.2006 07:02
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, przygotowanych dla wortalu Wirtualnemedia.pl, najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w 2005 roku były "Wiadomości". Każde wydanie sztandarowego programu TVP1 oglądało średnio ponad 5 milionów widzów.
Na drugim miejsce uplasował się "Teleexpress", który podobnie jak "Fakty" - w porównaniu z 2004 rokiem - stracił widzów.
Wyniki oglądalności poprawiła "Panorama" i "Wydarzenia".
Total Individuals
Age(16 - 49)
Description (grouped)
AMR
SHR %
SHR %
WIADOMOSCI
2004
4 996 101
37,01%
30,62%
WIADOMOSCI
2005
5 123 579
37,53%
31,90%
TELEEXPRESS
2004
4 924 875
50,87%
41,83%
TELEEXPRESS
2005
4 592 382
49,07%
40,24%
FAKTY
2004
3 568 978
28,72%
27,65%
FAKTY
2005
3 432 838
27,04%
26,07%
PANORAMA 22.00
2004
2 437 195
19,25%
14,55%
PANORAMA
2005
2 706 430
21,65%
16,80%
WYDARZENIA
2004
2 202 478
16,92%
18,42%
WYDARZENIA
2005
2 567 221
21,31%
23,25%
PANORAMA 18.00
2004
2 228 143
20,37%
15,93%
PANORAMA
2005
2 317 387
20,66%
15,49%