114 zgłoszeń do Golden Arrow2008


Do III edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow
przystąpiło 47 firm, które nadesłały łącznie 114 prac. Najwięcej,
bo aż 21 projektów zgłoszono do kategorii marketing internetowy.

12.06.2008 08:00

Uroczysta gala rozdania nagród w konkursie odbędzie się 20 czerwca br. w Fabryce Trzciny w Warszawie. Konkurs organizują Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) i VFP Communications.

Przewodniczącym jury tegorocznej edycji jest Bibianna Konieczna.

Zestawienie kategorii z informacją na temat liczby zgłoszeń:

  1. Wysyłka bezpośrednia (9 projektów)
  2. Program lojalnościowy (13 projektów)
  3. Promocja sprzedaży (9 projektów)
  4. Experiential marketing (17 projektów)
  5. Marketing internetowy (21 projektów)
  6. Marketing mobilny (5 projektów)
  7. Telemarketing (3 projekty)
  8. Direct response advertising (2 projekty)
  9. Kampania zintegrowana (7 projektów)
  10. Non profit (2 projekty)
  11. Golden Arrow Design (6 projektów)
  12. Golden Arrow Open (14 projektów)
  13. Salon odrzuconych (6 projektów).
Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)