Trwa ładowanie...
05-03-2012 11:34

Moda będzie królowała na ulicach Łodzi

W kwietniu Łódź stanie się stolicą mody. Po raz szósty w Łodzi odbędzie się Fashion Philosophy Fashion Week Poland podczas, którego poznamy najnowsze trendy na najbliższy sezon jesienno-zimowy. Organizatorzy łódzkiego tygodnia mody wybrali projektantów, którzy zaprezentują swoje premierowe kolekcje w Alei Projektantów.

Moda będzie królowała na ulicach ŁodziŹródło: WP.PL
d1fshd0
d1fshd0

Najbliższa edycja odbędzie się w dniach 18 - 22 kwietnia na terenie ŁSSE przy ul. Tymienieckiego.

Irmina Kubiak, szefowa projektu Fashion Philosophy Fashion Week Poland mówi, że na Fashion Week w Łodzi projektanci pokazują swoje kolekcje po raz pierwszy. Dopiero później organizują swoje pokazy w innych miejscach.

W Alei Projektantów zobaczymy kolekcje: Agaty Wojtkiewicz, Bereniki Czarnoty, Bizuu, Grome Design, Łucji Wojtali, Michała Szulca, MMC Studio, Moniki Błażusiak, Moniki Ptaszek, Natalii Jaroszewskiej, Nenukko, Piotra Drzała, Pitchouguina, Violi Śpiechowicz, Wioli Wołczyńskiej.

Wcześniejsze kolekcje tych projektantów mieliśmy okazję podziwiać już w poprzednich edycjach. W tym roku w kwietniu w Alei Projektantów wystąpią także debiutanci: Ewelina Klimczak, Jarosław Juźwin oraz TOMAOTOMO by Tomasz Olejniczak.

d1fshd0

W strefie OFF zobaczymy z kolei premierowe kolekcje: Jarosława Ewerta, Konrada Parola, Maldorora oraz Pauliny Plizgi.

Wśród offowych debiutów znaleźli się: Ania Dudzińska, Alexis and Pony, Gregor Gonsior, Ima Mad, Jakub Pieczarkowski, Joanna Startek, Marta Adamiec, Monika Gromadzińska, UDA-a.

Jak zawsze pojawią się goście specjalni tego jednak dowiemy się dopiero w drugiej połowie marca.

Organizatorzy Fashion Week zrobili podsumowanie poprzednich dwóch edycji. Fashion Week jest najbardziej medialnym łódzkim wydarzeniem. Ekwiwalent reklamowy obu zeszłorocznych edycji imprezy wyniósł 18 mln zł, a na temat Fashion Week w radiu, telewizji, pasie i internecie pojawiły się 3.064 publikacje. Najlepszym miesiącem był październik, kiedy łódzkiej imprezie poświęcono w mediach najwięcej miejsca. Gdyby Łódź chciała za nie zapłacić, musiałoby wydać na reklamę ponad 7 mln zł.

d1fshd0
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1fshd0
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj