Trwa ładowanie...
d33ipns
fortis
28-02-2008 08:00

Fortis w telewizji


Nowa kampania reklamowa Fortis obejmuje swoim zasięgiem
najważniejsze tytuły prasowe, radiowe, telewizyjne. Jej elementem
jest m.in. konkurs dla przedsiębiorstw oraz cykl seminariów dla
firm.

d33ipns
d33ipns

Bezpośrednią grupą docelową kampanii są firmy z rocznymi obrotami przekraczającymi 500 tys. PLN.

- Nasi doradcy od lat współpracują z małymi i średnimi firmami; mamy duże doświadczenie w realizowaniu projektów z dofinansowaniem ze środków unijnych. Jeden z takich projektów jest właśnie motywem przewodnim naszej kampanii reklamowej. Jej bohaterem jest nasz klient, pomysłodawca pierwszego polskiego kombajnu do zbioru malin. Pomysł ten został zrealizowany dzięki dotacjom z UE i współpracy z nami - mówi Katarzyna Wojniak, dyrektor departamentu promocji i komunikacji marketingowej bankowości detalicznej.

Fortis przypomina, że w całym procesie pozyskiwania dotacji ważna jest rola (również ta doradcza) banku.

- Promesa, którą bank wystawia firmie jest potwierdzeniem, że przedsiębiorca ma już zapewnione źródła finansowania swojego projektu. Warto o tym pamiętać, zwłaszcza że mamy do dyspozycji ponad 67 mld euro z funduszy unijnych, z czego znaczna część przeznaczona jest dla polskich firm - dodaje Katarzyna Wojniak.

d33ipns

Kampania reklamowa banku potrwa do 23 marca. Będzie obecna w telewizji (TVN, TVN 24, TVN CNBC, TV Biznes i POLSAT), radio (PIN, TOK oraz PR3). Nowym reklamom będą mieli okazję się przyjrzeć czytelnicy: Gazety Wyborczej, Rzeczpospolitej, Pulsu Biznesu, Gazety Prawnej. Kredytowi pod dotacje została poświęcona specjalna strona internetowa (www.fortisbank.com.pl/dotacje)
; o kampanii będą przypominały także bannery reklamowe m.in. na: Money.pl, Bankier.pl, Infor.pl, Parkiet.com.

Elementem kampanii jest również konkurs "W Unii z Fortis Bankiem". Przedsiębiorcy, którzy wezmą w nim udział i wykażą się kreatywnością - stworzą hasło nawiązujące do roli banku w ich staraniach o dotacje - mają szanse wygrać 10 000 PLN na przygotowanie wniosku o dotację i biznesplanu.

Równolegle z kampanią rusza projekt edukacyjny "W Unii z Fortis Bankiem" dla przedsiębiorców. Składa się na niego cykl 19 seminariów na terenie całej Polski, w trakcie których przedsiębiorcy mogą dowiedzieć się m.in. jak prawidłowo rozliczać projekty, jakie projekty będą finansowane w pierwszej kolejności, co powinni zwrócić szczególną uwagę. W seminariach udział wezmą nie tylko eksperci Fortis Banku, ale też przedstawiciele samorządów, Urzędów Marszałkowskich i Regionalnych Instytucji Finansujących. Partnerem spotkań jest Gazeta Prawna.

d33ipns
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d33ipns
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj