Trwa ładowanie...
d2a8ov2
lot
24-01-2008 08:00

Które agencje PR wystartowały w konkursie PLL LOT?


LOT zakończył pierwszy etap konkursu na agencję PR do stałej
obsługi firmy w zakresie PR korporacyjnego oraz PR produktowego. Do
drugiego etapu zostały zaproszone agencje: Sigma, Genesis PR,
TBWA\PR oraz Tomatoe PR.

d2a8ov2
d2a8ov2

"Do drugiego etapu konkursu zakwalifikowaliśmy agencje, których oferta najlepiej odpowiada potrzebom LOT-u na 2008 rok. Przy wyborze kierowaliśmy się przede wszystkim merytorycznym poziomem przysłanych propozycji", powiedział Wojciech Kądziołka, rzecznik prasowy PLL LOT.

Na początku stycznia LOT ogłosił konkurs na agencję PR. Do konkursu LOT zaprosił 11 agencji, które miały czas do 21 stycznia na przysłanie swoich ofert i propozycji współpracy. W sumie do LOT-u wpłynęło 11 ofert. Niektóre z zaproszonych agencji nie zdecydowały się na przysłanie swoich ofert. Kilka agencji przysłało do LOT-u propozycje współpracy, mimo że nie zostały oficjalnie zaproszone. Wszystkie przysłane oferty zostały wzięte pod uwagę.

Oferty przesłały:
Genesis PR
Sigma International (Poland) Ltd Sp. z o.o.
Pegasus Public Relations
TBWA\PR
Profile Public Relations
PR kwadrat
On Board Public Relations
Perspektywa Studio Architektury Marki Sp. z o.o.
Tomatoe PR
Edelman
NBS Public Relations

Polskie Linie Lotnicze LOT to jedna z najstarszych linii lotniczych na świecie od 1929 roku łączą Polskę ze światem. Obecnie samoloty LOT latają do ponad 60 miast w Europie i Ameryce Północnej. W 2006 samoloty Grupy LOT przewiozły ponad 4,2 miliona pasażerów. Flota LOT-u jest jedną z najnowocześniejszych w Europie. W 2008 roku LOT stanie się pierwszą europejską linią lotniczą, która w swojej flocie będzie miała samoloty Boeing 787 Dreamline

d2a8ov2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2a8ov2
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj