Trwa ładowanie...
d2grna7
At Media
15-04-2008 08:00

Duże zmiany w At Media


Dom sprzedaży At Media przeprowadził reorganizację działów
sprzedaży oraz marketingu i wsparcia sprzedaży.

d2grna7
d2grna7

W ramach działu dprzedaży zwiększono liczbę osób dedykowanych obsłudze kanałów, w którym wyodrębniono dwa nowe zespoły accountów, kierowane przez Justynę Bednarek i Justynę Owczarek. Do działu dołączył także Grzegorz Chojecki na stanowisku internet ad sales managera.

W dziale marketingu i wsparcia sprzedaży wyodrębniono zespół ds. badań, którym kieruje Bartłomiej Kosek na stanowisku head of research. Do działu badawczego dołączyły Hanna Brudzyńska i Jagna Wiszniewska na stanowiskach specjalistów ds. badań. Hanna Brudzyńska przez ostatni rok pracowała w Biurze Reklamy TVP na stanowisku analityka ds. kanałów tematycznych. Jagna Wiszniewska przez ostatnie trzy lata była związana z telewizją Polsat, gdzie pracowała na stanowisku młodszego specjalisty ds. badań i analiz programowych. Zespołem marketingu kieruje Wojciech Kowalczyk na stanowisku head of marketing. Bartłomiej Kosek i Wojciech Kowalczyk raportują do Jacka Skrodzkiego, dyrektora marketingu i wsparcia sprzedaży.

Powiększono także dział finansów, do którego dołączyła Małgorzata Mielańczuk na stanowisku independent accountant.

d2grna7
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2grna7
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj