Zamieszczone na stronach internetowych portalu WP.PL materiały sygnowane skrótem "PAP" stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazami danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie, chronionych przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez WP.PL na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.
kampania
22-08-2015 (05:05)

Zarobić na referendum i wypromować się w nim

Rozpoczęła się kampania dotycząca ogólnokrajowego referendum zarządzonego na 6 września. Oprócz głównych partii politycznych zgłosiło się także 157 organizacji pozarządowych - informuje "Gazeta Wyborcza".
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Zarobić na referendum i wypromować się w nim
(WP, Fot: Andrzej Hulimka)

Państwowa Komisja Wyborcza zweryfikowała pozytywnie 133 podmioty. 75 z nich zgłosiło chęć emisji bezpłatnych spotów reklamowych w publicznym radiu i telewizji. Jednak część w ogóle nie zamierza zabierać zdania w kwestii pytań stawianych w referendum. Kierowały się zupełnie innymi motywacjami, czyli uczestniczeniem w obwodowych komisjach referendalnych i otrzymanie stosownych diet. Część potraktowała referendum jako formę promocji swojej działalności.

Zobacz również: KBW: referendum w dniu wyborów byłoby o ok. 30 mln zł tańsze

0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Ważne
0
Smutne
0
Ciekawe
0
Irytujące
Trwa ładowanie
.
.
.