Trwa ładowanie...
transport lotniczy
27-01-2018 17:56

Miała kilka godzin, by pożegnać umierającą matkę. Mimo łez usunięto ją z samolotu

Carrol Amrich chciała po raz ostatni zobaczyć umierającą matkę. Przez pomyłkę linii lotniczych nie udało jej się jednak dotrzeć na czas.

Miała kilka godzin, by pożegnać umierającą matkę. Mimo łez usunięto ją z samolotuŹródło: Pixabay.com
d1f9r74
d1f9r74

Kobieta siedziała już w samolocie, kiedy kazano jej opuścić maszynę. Carrol usłyszała, że jej bilet został anulowany i nie może polecieć. Kiedy pasażerka zaczęła tłumaczyć we łzach, że leci pożegnać się z umierającą matką, usłyszała od pracownika United Airlines, że "nikt nie może latać za darmo", i że musi wyjść. W tej sytuacji kobieta próbowała dojechać do matki samochodem. W drodze odebrała jednak telefon ze smutną wiadomością - 80-latka zmarła.

Teraz Carrol oskarża linię o brak empatii i pomocy w tak trudnej sytuacji. Jak się okazało, internetowe biuro podróży unieważniło bilet, ponieważ nie wiedziało, że rezerwacja została zmieniona bezpośrednio w United Airlines. Gdy kobieta próbowała wyjaśnić sprawę lub chociaż kupić nowy bilet, okazało się, że uciekł jej ostatni lot tego wieczora. W dodatku biuro linii było już zamknięte.

Rezerwację zmienił właściciel domu, w którym mieszka Carrol. Mężczyzna zadzwonił do linii lotniczych i dopłacił do biletu Amrich po tym, jak stan 80-latki bardzo się pogorszył. Dzięki temu kobieta mogła zdążyć na wcześniejszy lot - podaje "Daily Mail".

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

d1f9r74
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1f9r74
Więcej tematów