Trwa ładowanie...
died51g

Ikea i obiad dla dzieci z deską? "Straciłam dwa zęby". Firma wyjaśnia

Spór klientki z siecią Ikea o klopsiki z restauracji w sklepie w Gdańsku. Kobieta twierdzi, że straciła dwa zęby przez fragment deski w daniu dla dzieci. Firma wyjaśnia, że sprawą zajmuje się dział prawny i ubezpieczyciel.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Ikea: sprawa z Gdańska został przekazana do firmy ubezpieczeniowej oraz działu prawnego
Ikea: sprawa z Gdańska został przekazana do firmy ubezpieczeniowej oraz działu prawnego (123RF)
died51g

- Kiedy nagryzłam to i poczułam potworny ból, wyjęłam coś z ust i położyłam na talerzu - relacjonuje w rozmowie z Radiem Gdańsk pani Bożena. Mieszkanka Gdyni twierdzi, że złamała korzenie i straciła dwa zęby. Podkreśla też, że było to danie wegańskie dla dzieci, a kawałek drewna nie był mały.

Kobieta wyjaśnia, że od razu zgłosiła się do obsługi restauracji Ikea w Gdańsku, a później bezskutecznie czekała na decyzję sieci. To dlatego zdecydowała się zaalarmować pomorskie media.

Mieszkanka Gdyni twierdzi, że czeka ją długie i bolesne leczenie przez stomatologa oraz chirurga, które może kosztować nawet 20 tys. zł.

died51g

Na pytania stacji ws. straconych zębów klientki Andrzej Lewkowski z Communication Business Partner napisał, że dla Ikei "bezpieczeństwo żywności jest najwyższym priorytetem" i firma zawsze wyjaśnia tego typu zgłoszenia.

"Pragniemy, by nasi klienci mieli pewność, że produkty IKEA są wysokiej jakości i bezpieczne dla zdrowia. Wszystkie sprawy dotyczące bezpieczeństwa żywności traktujemy bardzo poważnie i zawsze dokładamy wszelkich starań, aby je wyjaśnić. Sprawa, której dotyczą pytania, została przekazana do firmy ubezpieczeniowej oraz działu prawnego w celu przeanalizowania i wyjaśnienia sytuacji" - głosi oświadczenie. Ikea nie chce udzielać więcej informacji na tym etapie wewnętrznego postępowania.

died51g

Masz newsa, zdjęcie lub film? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

died51g

Podziel się opinią

Share

died51g

died51g
Więcej tematów