Telefony od call center nie należą do najprzyjemniejszych. Zwykle kojarzą nam się ze stratą czasu oraz próbą naciągnięcia na produkt, który wcale nie jest potrzebny. Co więcej, telemarketer okazuje się nieczuły na próby spławienia. Na szczęście istnieją proste, ale skuteczne sposoby zakończenia takiej niechcianej rozmowy.
Anuluj Natręta to nazwa tworzonej przez prawników aplikacji na telefon. Przy jej użyciu będzie można odciąć się od połączeń telemarketerów i windykatorów z największych call center w Polsce. W przypadku szczególnych natrętów daje możliwość zebrania dowodów nękania i pozwania ich do sądu o odszkodowanie.
- Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego jest pomysłodawcą utworzenia klas o profilu... call center
- Resort ministra Mateusza Morawieckiego pozytywnie zaopiniował projekt SMB
- Teraz zapozna się z nim Ministerstwo Edukacji Narodowej
- W 2015 r. do Biura Informacji Teleinformatycznej Urzędu Miasta zadzwoniono ponad 472 tys. razy
- Polak z USA zaproponował, aby poznański stadion rozbudować tak, by pomieścił 70 tys. widzów
- Do MOPR-u zgłosił się mężczyzna, domagając się sfinansowania mu wstępu na saunę
Brytyjskie ministerstwo sprawiedliwości ma w planach założenie telefonicznych centrów obsługi, tzw. call center, na terenie zakładów karnych, co ma być rewolucją w sposobach resocjalizacji więźniów przez pracę zarobkową - donosi "Guardian".
Tempo przyrostu liczby stanowisk w call centers między rokiem 2006
a 2007 wyniosło 35,7%, co oznacza, że jest 6,5 raza szybsze niż
tempo wzrostu PKB - wynika z badania przeprowadzonego przez
MasterPlan.