Mieszkańcy Nowego Sącza odpowiadają na kampanię billboardową. Ich pomysł podbija sieć

Mieszkańcy Nowego Sącza odpowiadają na kampanię billboardową. Ich pomysł podbija sieć

Mieszkańcy Nowego Sącza odpowiadają na kampanię billboardową. Ich pomysł podbija sieć
Źródło zdjęć: © Radio Kraków
Marianna Fijewska
29.09.2017 18:40, aktualizacja: 29.09.2017 19:28

Na ulicach Nowego Sącza pojawiły się czarno-białe billboardy. Mieszkańcy małopolskiego miasta wybrali oryginalny sposób, by wyrazić swój sprzeciw wobec kontrowersyjnego pomysłu rządu.

W Nowym Sączu pojawiły się billboardy nawiązujące do tych, które za sprawą PiS-u zawisły w całej Polsce, by tłumaczyć obywatelom, dlaczego reforma sądów jest niezbędna. Szyldy są uszczypliwą odpowiedzią skierowaną do obozu rządzącego, a kontrkampania mieszkańców podbija media społecznościowe.

"W Nowym Sączu 'kwiaty' rosną" - napisał internauta, który zamieścił w sieci zdjęcie jednego z nowosądeckich billboardów.

"Zamiast edukacji - propaganda. Obywatelu czy tak ma być", "Państwo nie jest własnością jednej partii", "Są miliony na propagandę nie ma na leki ratujące życie” - brzmią napisy na szyldach.

Przypomnijmy, że rządową kampanię przygotowała Polska Fundacja Narodowa. Był też spot telewizyjny. Koszt kampanii szacuje się na 19 mln zł.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (105)
Zobacz także