więcej

Zakaz reklamy homoseksualizmu, czyli "ochrona nieletnich".

PAP | dodane 2009-06-16 (17:47)
drukuj

Parlament Litwy przyjął ustawę o "ochronie nieletnich", zakazującą m.in. wszelkiej reklamy stosunków homoseksualnych, biseksualnych i poligamicznych. - To zinstytucjonalizowana homofobia - oświadczył przewodniczący Rady Ligi Litewskich Gejów.

Zgodnie z ustawą każda informacja publiczna będąca reklamą stosunków homoseksualnych, biseksualnych i poligamicznych jest uważana za mającą negatywny wpływ na zdrowie psychiczne, rozwój fizyczny, intelektualny i moralny nieletnich. Nie przewiduje jednak żadnych szczególnych sankcji dla tych, którzy nie będą przestrzegać zakazu.

Za nową regulacją prawną, opowiedziało się 77 deputowanych, trzech było przeciw, a czterech wstrzymało się od głosu.

- To czarny wtorek, to zinstytucjonalizowana homofobia - oznajmił Władimir Simonko, przewodniczący Rady Ligi Litewskich Gejów. Dodał, że litewscy homoseksualiści zwrócą się do prezydenta, aby nie podpisywał ustawy.


(zel, pmm)

oceń
19
0
Podziel się

Przeczytaj też

Czekamy na Twoje zgłoszenie!

Byłeś świadkiem lub uczestnikiem ważnego zdarzenia? Poinformuj Internautów o tym, co dzieje się w Polsce, na świecie, w Twojej okolicy!

Wyślij nam zdjęcie, film lub artykuł! Najciekawsze opublikujemy!


  • Skomentuj
  • WP.PL
  • FB

Korzystanie z komentarzy FB oznacza akceptację regulaminu

REGULAMIN
Ocena: 0 [0]
~kima7 [2009-06-16 18:24]

a kto ochroni dzieci przed "czarnym" PEDOFILEM!!??
prawdziwe zagrozenie to bestie z ambony!!!!!!!!! i tego nalerzy sie bac!!!!!!! i WALCZYC z tymi zbokami!!!!!!!!!!!!

odpowiedz

pokaż 38 ukrytych odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
~Wenus [2009-06-17 11:38]

Tak
trzymac!Bravo Litwa!!!

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Ania [2009-06-17 08:43]

Bardzo trafne spostrzezenie
Popieram cię w zupełności .Jestem w swojej pracy w mniejszości heteroseksualnych ,większość moich kolegów to geje.Podoba mi się to że ono nie obnoszą się ze swoja innością.Prywatnie niech sobie robią co chcą ale w miejscu publicznym należy zachować umiar -dotyczy to wszystkich nie tylko ludzi z odmienną orientacją seksualną

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Eliza [2009-06-16 18:49]

Takie pedalskie akcje przysparzają im niechętnych!
Lepiej niech się pieprzą po cichu...

odpowiedz

pokaż 6 ukrytych odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
~Nazir [2009-06-16 18:41]

Jestem gejem, ale nie rozumie postępowania swojego środowiska
Pomimo tego, że jestem gejem, to kompletnie nie rozumie postępowania ludzi z tego środowiska. Po cholerę parady równości ??? Co to kogo obchodzi z kim sypiam ??? Po co mam to manifestować ??? Co ma na celu takie manifestowanie, że wole faceta, od kobiety ??? Chyba najważniejsze jest bym był człowiekiem, a to z kim dzielę łóżko, to sprawa prywatna każdego z nas. To tak jakby nagle jedni manifestowali, że sypiają z grubymi kobietami, inni, że z anorektyczkami, jeszcze inni, że wolą czarne, blondynki, inni, że rude. Co to kogo obchodzi ??? Ja rozumie, że w XXI wieku tolerancja powinna być czymś normalnym. Ale jeśli ktoś jest albo takim skrajnym konserwatystą, albo tak ograniczonym, że gejów, lesbijki, niskich, wysokich, grubych, chudych, czy innych niż przeciętny, najchętniej by zagazował lub rozstrzelał, to nic tego nie zmieni. A takie manifestowanie, jeszcze bardziej takich "niereformowalnych" jeży i robi z nich jeszcze większy beton. Niestety pewnych procesów nie da się przyspieszyć i muszą umrzeć 2 czasem 3 pokolenia, żeby cokolwiek się zmieniło w podejściu ludzi. Owszem należy o tym rozmawiać, że są tacy ludzie, należy uświadamiać młodych, że są heteroseksulani, homoseksualni, że są biali, czarni, żółci, grubi i chudzi, niscy i wysocy. Każdy musi mieć świadomość otaczającego go świata, ale po jasną cholerę na siłę ludzi zmuszać, do oglądania manifestacji swojej orientacji seksualnej i mieć pretensje i walić fochy, że ktoś z tego powodu nie kwiczy ze szczęścia, że widzi paradę gejów. Znam bardzo wielu gejów i każdy z nas zna, tylko nawet nie jest tego świadom, że ktoś jest gejem, bo większość gejów, czy lesbijek, to zupełnie normalni ludzi, niczym w zachowaniu, czy sposobie bycia, nie różniący się od przeciętnego heteryka. Za to na tych paradach 80%, to same poprzeginane ciotki, albo transi, których sam bym pogonił. Bo choć jestem gejem, to jak widzę geja zachowującego się jak panienka ze zwichniętymi nadgarstkami, to mam odruch wymiotny :)))) co nie znaczy, że ich nie toleruję, tacy są, ok niech sobie będą, ale niech mi nie machają zwichniętymi nadgarstkami przed nosem :)))) Pozdro dla wszystkich normalnych w tym kraju. Normalnych i trzeźwo myślących :)))

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
chudy176 [2009-06-16 21:46]

JESTEM HOMOFOBEM ! ! !
Jestem homofobem i nie wstydzę się tego ! Może to niepoprawne politycznie,może niechrześcijańskie,ale homoseksualizm budzi we mnie odrazę-nic na to nie poradzę.Nawet jeśli wiem,że homoseksualista jest dobrym człowiekiem (bo orientacja seksualna to tylko część cech człowieka) nie mogę tego zmienić -czuję obrzydzenie ! Nie zmienię tego!

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
~Faj [2009-06-16 22:38]

Propozycja
Komuś, kto tego wszystkiego nie rozumie, proponuję ustawę, która będzie nakazywała wszystkim kalekom obnażanie swojego kalectwa. Niewidomi będa chodzić z wduszonymi gałkami ocznymi, głusi bez aparatów, ci, co nie maja kończyn, bez protez. Ci bez zebów tez, o głowie nie wspominam. Homoseksualizm jest ciężkim psychosomatycznym kalectwem, które trzeba ukrywać, a już na pewno nie reklamować. Moim zdaniem regulacje ustawowe sa potrzebne. Umilowane redaktorki z PW, nie piszcie tam cudzysłowia, to jest naprawde ochrona nieletnich. CHyba, że wam zależy, zeby cały ten nasz światek był jednym wielkim cydzysłowiem.

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
~dra [2009-06-16 20:21]

islam
to religia zła i plugastwa. dzieci są tam poślubiane w wieku 6 lat, także chłopcy, przez dorosłych mężczyzn, są gwałceni przed 7 rokiem życia, nazywa się to wprowadzeniem w dorosłość. dziewczynkom zaszywa się pochwy, aby potem zbo...ony arab miał większą przyjemność przy rozdziewiczaniu. często potem ponownie się je zszywa, i tak w nieskończoność. nieświadomym dzieciom przywiązuję się bombę i każe iść w jakimś kierunku, a potem zdalnie wysadza się ładunek. jest to wcielenie zła, i musi być osunięte z oblicza ziemi. Bogowie brzydzą się tym plugastwem.

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

Ocena: 0 [0]
[2009-06-16 22:18]

Ochrona nieletnich
Uważam, że w ramach ochrony nieletnich powinien obowiązywać BEZWZGLĘDNY ZAKAZ prezentowania osobom poniżej 18 roku życia tekstów, obrazów i filmów przedstawiających ukrzyżowanie oraz męki piekielne.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~mart [2009-06-16 17:56]

"Negatywny wpływ na zdrowie psychiczne, rozwój fizyczny, intelektualny i moralny nieletnich" ahahaha koń by się uśmiał :)) od kiedy to miłość ma na kogokolwiek negatywny wpływ? Większej bzdury nie słyszałam :)))

odpowiedz

pokaż 8 ukrytych odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
metro66 [2009-06-16 18:18]

profesor Paul Cameron - wybitny psycholog i seksuolog z USA
już w latach siedemdziesiątych udowodnił jak bardzo szkodliwe jest środowisko "homoseksulne " - na podstawie badań statystycznych z więzień i rozpraw sądowych - jak wielką grupą w śród "gejów " są przestępcy w tym pedofile. Udowodnił też ,że to aspołeczna i pasożytnicza grupa żądająca dla siebie wiekszych przywilejów niż normalne zdrowe i pracowite społeczności, przywilejów które z racji ich sposobu bycia i złego wplywu na demografię całkowicie im się nie należą. W USA 300 tysięcy zarażonych AHIV to Geje- Zdecydowana większość zakażeń drogą "seksualną" dochodzi przez stosunki Analne ( 200razy większe ryzyko niż przy normalnym stosunku)

odpowiedz

pokaż 3 ukryte odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
~bill [2009-06-16 18:52]

Nie zdziwie sie ze niedlugo wszyscy
Litwini bede swiecie przekonani ze dzieci przynosza bociany. Przy takiej indoktrynacji religijnej zapisanej w prawie panstwowym.

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
~doc [2009-06-16 18:36]

przepraszam bo nie wiem
jak wyglada reklama homoseksualizmu????

odpowiedz

pokaż 4 ukryte odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
~a [2009-06-16 20:11]

zboczenia seksualne są tak powszechne
jak powietrze,którym oddychamy.To widać i słychać i czuć.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~RP [2009-06-16 18:14]

Jezcze ty Polsko ...
podążaj za Iranem, a teraz i Litwą.

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

Ocena: 0 [0]
~Ms [2009-06-16 19:38]

Pozdrawiam serdecznie
No cóż, Nazir, masz cholernie dużo racji. Ale na tym polega demokracja, że można demonstorwać swoje poglądy, nawet, jeżeli jest to absurdalne. Bo marsze równości jako deklaracja polityczna są absurdalne właśnie - nikogo nie przekonają, paru homofobów rozjuszą, a ludzi neutralnych zdenerwują. Ale to mój heterycki punkt widzenia. Ty widzę też czujesz się sam ze sobą na tyle pewnie, że nie potrzebujesz się skarżyć, ani bronić przed napiętnowaniem. Ale rozumiem ludzi, którzy żyją pod presją otoczenia, dla których takie marsze są ważne. Wiem, że opresji, jaką ma się w głowie, nie zaleczy się marszami, ale może komuś to jednak trochę pomaga... Głównym problemem jest to, że marsze równości to nie do końca manifestacja polityczna, ale rodzaj imprezy ludycznej. Te ostatnie powinny być dozwolone, i owszem, ale na zupełnie innych warunkach, niż manifestacje będące formą wolności obywatelskiej. A skala głupoty parlamentarzystów Litwy poraża. Osobiście trochę mnie zaniepokoiła mowa o poligamii, czyżby chęć kontaktu z paroma kobietami też była groźna? Obawiam się, że lobby homofobów strzeliło właśnie sobie bramkę....A swoją drogą ciekawe, Nazir, czy sciociali geje Ciebie nie denerwują bardziej, niż mnie - zwykłego, tylko trochę homofobicznego, heteryka. Bo podejrzewam, że tak, i dlatego proszę Cię bardzo, tłumacz komu się da, a zwłaszcza feministkom, że każdego normalnego faceta, czy jest heterykiem czy homo, ciotki trochę denerwują, niezależnie, czy są homo, czy tylko metro.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
VOR/DME KRT [2009-06-16 18:25]

Popieram i zdecydowanie protestuję przeciwko nazywaniu tych osobników "gejami "i "homoseksualistami". Ta nazwa w niedopuszczalny sposób nobilituje tych dewiantów .Nie wolno zakłamywać rzeczywistości i trzeba używać właściwych słów -to ped@ły ! Co do "marszów tolerancji "-nie wolno dopuszczać do takich gorszących scen -następnym etapem będą "marsze" zoofili ,pedofili albo publiczna nekrofilia ! Litwa katolickim przedmurzem Europy !!!

odpowiedz

pokaż 6 ukrytych odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
chudy176 [2009-06-16 19:25]

LITWO !!!
Litwo ojczyzno moja ty jesteś jak zdrowie! Gratulacje!

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Aldi7 [2009-06-16 19:17]

HOMOŚIE powinni się leczyć!
Ochrona przed wynaturzeniami! BRAWO LITWA!!!

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~antek [2009-06-16 18:23]

I bardzo dobrze!
WHO skreśliła homoseksualizm z listy chorób ale w dalszym ciągu jest to zboczenie!

odpowiedz

pokaż 4 ukryte odpowiedzi

Szukaj w serwisie

reporter wp24 chcę wyslać

Zrobiłeś unikalne zdjęcie,
napisałeś ciekawą
wiadomość?

Wyślij je do nas lub załóż
własne konto, na którym
je opublikujesz.

Najlepsze materiały
publikujemy na stronie głównej serwisu.

Ostatnio dodane przez reporterów WP24

Pogoda długoterminowa materiał foto Pogoda długoterminowa dodane przez: Internauta WP24
Prognoza pogody materiał foto Prognoza pogody dodane przez: Internauta WP24

więcej

Sonda

Jaki prezent dasz swojej Mamie?

liczba oddanych głosów: 935