więcej

Pożar polskiej ciężarówki na przełęczy Brenner .

wp.pl/Tiroler Tageszeitung |  aktualizacja 2012-02-18 (13:11) 2 lata 8 miesięcy 7 dni 5 godzin i 32 minuty temu
drukuj


Płonie polska ciężarówka
Płonie polska ciężarówka opinie
Rano na przełęczy Brenner spłonęła ciężarówka. Kierowcą samochodu był Polak. Z objawami zatrucia przetransportowano go do szpitala - informuje Tiroler Tageszeitung Online.

Do zdarzenia doszło wcześnie rano na autostradzie A13 prowadzącej przez przełęcz Brenner. Przyczyny pożaru nie są jeszcze znane. Kierowca z objawami zatrucia został zabrany do kliniki w Innsbrucku.

Na trasie w kierunku południowym utworzył się gigantyczny korek. Dym widać z bardzo daleka. Policja próbuje rozładować korek, kierując kierowców innymi trasami. Obecnie przez Brenner przechodzi szosa oraz autostrada A13 łącząca Innsbruck i Monachium z Weroną.

Przełęcz Brenner to jedna z najważniejszych alpejskich przełęczy na granicy Austrii i Włoch, położona na wysokości 1374 m n.p.m. Oddziela Alpy Zillertalskie od Sztubajów (Stubaier Alpen) w Alpach Centralnych.

(kab)

Bądź na bieżąco z wiadomości.wp.pl

oceń
tak 18 20%
nie 72 80%

W innych serwisach


Opinie (222)

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

7
1
~janzbigo 2012-02-18 (14:11) 2 lata 8 miesięcy 7 dni 4 godziny i 32 minuty temu

Nie wyrzuca sie niedogaszonych papierosow przez okno. Moze zassac do naczepy. Moze tym razem tak nie bylo, ale warto wiedziec.

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

0
0
~h 2012-02-18 (14:49) 2 lata 8 miesięcy 7 dni 3 godziny i 54 minuty temu

tak gdzie polacy zajadom czy autobusami czy tirami zawsze wypadek pozar podejrzana sprawa. a faktycznie chyba 90% przegladow tych pojazdow zalatwiana jest z pewnosci na lewo i oto skutki

odpowiedz

4
10
~kiro 2012-02-18 (13:40) 2 lata 8 miesięcy 7 dni 5 godzin i 3 minuty temu

to jest BRENNERO nie brenner

odpowiedz

pokaż 10 ukrytych odpowiedzi

1
1
~do Martyny .. 2012-02-18 (14:48) 2 lata 8 miesięcy 7 dni 3 godziny i 55 minut temu

No nie wiem czy tak zle mają , podstawa + dieta dzienna ( zagraniczna to jakies 50 € dziennie ) i obojetnie czy stoi i czeka na ladunek czy jedzie 9 godz, dziennie z przerwa godzinny po 4,5 godz. jazdy bo mu wiecej nie wolno

odpowiedz

1
1
~Kotas 2012-02-18 (13:28) 2 lata 8 miesięcy 7 dni 5 godzin i 15 minut temu

I znowu o nas głośno ! Szkoda że niekorzystnie !

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

6
4
~Tomasz2222 2012-02-18 (14:07) 2 lata 8 miesięcy 7 dni 4 godziny i 36 minut temu

sorki za powtarzające się wpisy ale dodawanie komentarzy po wciśnięciu Wyślij nic się nie działo zacinało się i myślałem że nie wysyła tak że jeszcze raz przepraszam najmocniej.

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

12
8
pkurzawa1 2012-02-18 (13:17) 2 lata 8 miesięcy 7 dni 5 godzin i 26 minut temu

na zdjeciu niestety ani ta przelecz, ani ta autostrada, wiec pewnie i nie ta ciezarowka

odpowiedz

pokaż 7 ukrytych odpowiedzi

2
0
~DO NIEMKI 2012-02-18 (14:40) 2 lata 8 miesięcy 7 dni 4 godziny i 3 minuty temu

A u nas w Polsce mamy krowy ładniejsze od Niemek i Niemek nie lubimy i jak jedziemy do Niemiec to się dlatego nie myjemy że by je właśnie odstraszać bo się ciągle kleją do człowieka i chcą się RUMOTĆ!!!

odpowiedz

0
0
~Polska 2012-02-18 (14:40) 2 lata 8 miesięcy 7 dni 4 godziny i 3 minuty temu

Gdzie zginol temay o Rutkowskim.Polska Walcząca

odpowiedz

1
1
~DO NIEMKI 2012-02-18 (14:40) 2 lata 8 miesięcy 7 dni 4 godziny i 3 minuty temu

A u nas w Polsce mamy krowy ładniejsze od Niemek i Niemek nie lubimy i jak jedziemy do Niemiec to się dlatego nie myjemy że by je właśnie odstraszać bo się ciągle kleją do człowieka i chcą się RUMOTĆ!!!

odpowiedz

6
3
~ŚlonzoK 2012-02-18 (14:14) 2 lata 8 miesięcy 7 dni 4 godziny i 29 minut temu

.,..A u NOS NA ŚLUNSKU JUŻ PO 14-TYJ WIEC TRZAABY IŚC NA KUFEL BROWARU I SETKE GARZAŁKI

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

1
0
~Kiero1 2012-02-18 (14:39) 2 lata 8 miesięcy 7 dni 4 godziny i 4 minuty temu

o Ty bredzisz ( do Lwa ) czlowieku gdzie tu podali ,ze przyczyna byly halmulce? Wez nawet popatrz na foto przeciez to jest pod gore zawodowcu :) do tego jesli juz taki z ciebie zawodowiec to powinienes wiedziec najwazniejsza zasade ,poniewaz nie pomoga ci zadne retardery ani gorskie hamulce... zasada podstawowa starych driverow zanim jeszcze wymyslono retarder i gorski brzmiala " zjezdzaj z gory na takim biegu na jakim na te gore wjezdzales " to tak dla ciebie info.Te droge co tam sie pali ta nasza ciezarowka znam na pamiec wedlug mnie przyczyna byla inna , napewno nie haulce ,nie w tym miejscu !!!!!!!!!

odpowiedz

0
0
martyna_bogdanska 2012-02-18 (14:38) 2 lata 8 miesięcy 7 dni 4 godziny i 5 minut temu

do niemki cały mój szacunek dla kierowców jak to mówić "jak pies w budzie i tak dalej" -a może to dla tego że jak wyjeżdżają w trasę niby na tydzień a wracają po miesiącu - są najmniej opłacani w całej europie - jeżdżą puki nie padną ze zmęczenia bo szef ich pogania "bo to expres" długo by wymieniać ale to przecież nie o to chodzi ... jestem zona kierowcy i wiem że nie jest im wszystkim lekko zwłaszcza w polskich realiach ... trzymajcie sie chłopaki i szerokości wam życzę i uważajcie na siebie bo ktoś na was czeka :)

odpowiedz

3
0
~DO NIEMKI 2012-02-18 (14:38) 2 lata 8 miesięcy 7 dni 4 godziny i 5 minut temu

A u nas w Polsce mamy krowy ładniejsze od Niemek i Niemek nie lubimy i jak jedziemy do Niemiec to się dlatego nie myjemy że by je właśnie odstraszać bo się ciągle kleją do człowieka i chcą się RUMOTĆ!!!

odpowiedz

0
0
~irek 2012-02-18 (14:37) 2 lata 8 miesięcy 7 dni 4 godziny i 6 minut temu

czy tusk juz tam pojechal co robi sikorski kapitalne fotki by byly na tle jarajacego sie tira, slupiki napewno poszly by w gore

odpowiedz

0
0
~kloaka 2012-02-18 (14:37) 2 lata 8 miesięcy 7 dni 4 godziny i 6 minut temu

piękna trasa !

odpowiedz

0
0
~DO NIEMKI 2012-02-18 (14:36) 2 lata 8 miesięcy 7 dni 4 godziny i 7 minut temu

A u nas w Polsce mamy krowy ładniejsze od Niemek i Niemek nie lubimy i jak jedziemy do Niemiec to się dlatego nie myjemy że by je właśnie odstraszać bo się ciągle kleją do człowieka i chcą się RUMOTĆ!!!

odpowiedz

1
0
martyna_bogdanska 2012-02-18 (14:36) 2 lata 8 miesięcy 7 dni 4 godziny i 7 minut temu

do niemki cały mój szacunek dla kierowców jak to mówić "jak pies w budzie i tak dalej" -a może to dla tego że jak wyjeżdżają w trasę niby na tydzień a wracają po miesiącu - są najmniej opłacani w całej europie - jeżdżą puki nie padną ze zmęczenia bo szef ich pogania "bo to expres" długo by wymieniać ale to przecież nie o to chodzi ... jestem zona kierowcy i wiem że nie jest im wszystkim lekko zwłaszcza w polskich realiach ... trzymajcie sie chłopaki i szerokości wam życzę i uważajcie na siebie bo ktoś na was czeka :)

odpowiedz

0
1
~DO NIEMKI 2012-02-18 (14:36) 2 lata 8 miesięcy 7 dni 4 godziny i 7 minut temu

A u nas w Polsce mamy krowy ładniejsze od Niemek i Niemek nie lubimy i jak jedziemy do Niemiec to się dlatego nie myjemy że by je właśnie odstraszać bo się ciągle kleją do człowieka i chcą się RUMOTĆ!!!

odpowiedz

20
0
martyna_bogdanska 2012-02-18 (14:35) 2 lata 8 miesięcy 7 dni 4 godziny i 8 minut temu

do niemki cały mój szacunek dla kierowców jak to mówić "jak pies w budzie i tak dalej" -a może to dla tego że jak wyjeżdżają w trasę niby na tydzień a wracają po miesiącu - są najmniej opłacani w całej europie - jeżdżą puki nie padną ze zmęczenia bo szef ich pogania "bo to expres" długo by wymieniać ale to przecież nie o to chodzi ... jestem zona kierowcy i wiem że nie jest im wszystkim lekko zwłaszcza w polskich realiach ... trzymajcie sie chłopaki i szerokości wam życzę i uważajcie na siebie bo ktoś na was czeka :)

odpowiedz

Szukaj w serwisie

Bądź z nami na bieżąco

Najważniejsze wiadomości

Ukraińska CKW: wyborów nie będzie w 15 okręgach na wschodzie
dodane 2014-10-25 (13:43) 5 godzin i 1 minutę temu

materiał wideo

Amerykanin skoczył z ponad 41 km. Pobił kosmiczny rekord Felixa Baumgartnera
dodane 2014-10-25 (14:56) 3 godziny i 47 minut temu

"Samotne wilki" dżihadu polują na Zachodzie z inspiracji Al-Kaidy i IS
dodane 2014-10-25 (12:03) 6 godzin i 40 minut temu

Donald Tusk zabrał głos w sprawie spotkania z Władimirem Putinem
dodane 2014-10-24 (07:35) 1 dzień 11 godzin i 8 minut temu

Wybuch gazu w Katowicach. Akcja została zakończona
dodane 2014-10-24 (06:24) 1 dzień 12 godzin i 19 minut temu

więcej wiadomości

Wyślij newsa #dziejesiewpolsce

Masz ciekawego newsa, zdjęcia film. Wyślij do nas.

wyślij

Najlepsze materiały publikujemy na stronie głównej serwisu.

Sonda

Czy Radosław Sikorski powinien zostać odwołany z funkcji marszałka sejmu?

liczba oddanych głosów: 14930