więcej

Chlebowski: nie ma powodów, by wykluczyć Palikota.

PAP | dodane 2009-01-11 (11:30)
drukuj

Janusz Palikot przekroczył granice przyzwoitości i dobrego wychowania, ale to nie jest powód, żeby wykluczać go z klubu - oświadczył szef klubu Platformy Obywatelskiej Zbigniew Chlebowski, odnosząc się do nowego wpisu Palikota, który w niedzielę pojawił się na jego blogu.

Palikot napisał m.in.: "Czy Jarosław jest Jarosławą? Czy Jarosław Kaczyński jest kobietą - jak zasugerowała kilka dni temu Nelly Rokita? (...) Z czego wynika, że bodaj jako jedyny z polskich premierów nie był żonaty? Z porażek miłosnych, z niechęci do instytucji małżeństwa, z odmiennych preferencji seksualnych?".

Palikot odniósł się w ten sposób do rozmowy reporterki Wirtualnej Polski z Nelli Rokitą.

Zdaniem Chlebowskiego, Palikot nie powinien używać takiego języka. - To język, dla którego nie ma akceptacji w Platformie Obywatelskiej - przekonywał. - Tym się różnimy od naszych kolegów z PiS, że u nas jest swoboda wypowiadania się, formułowania swoich opinii, poglądów - podkreślił.

Chlebowski dodał, że Palikot "poniósł i z pewnością poniesie jeszcze wielokrotnie kary przewidziane w statucie klubu PO, ale to nie są jeszcze wystarczające powody, by go wyrzucać".

W ocenie Adama Bielana (PiS), Palikot powinien być usunięty z Platformy w trybie pilnym. - Najlepiej, gdyby złożył mandat, ale obawiam się, że w tej sprawie znowu wszystko rozejdzie się po kościach. Śmiem twierdzić, że wypowiedzi Palikota to wypowiedzi konsultowane z otoczeniem Donalda Tuska - powiedział Bielan. - Tak naprawdę Tusk daje Palikotowi takie medialne zlecenie na zaatakowanie tego albo innego polityka - dodał.

Zdaniem Wojciecha Olejniczaka (SLD), "nic nie usprawiedliwia Palikota, tak jak nic nie usprawiedliwia w tym wypadku PO". Według niego, w interesie Platformy jest, by Palikot w taki sposób działał. - Takiego języka, jakim posługuje się Palikot, nie powinno być w debacie publicznej - zaznaczył.

Niedzielny wpis na blogu Palikota jest już kolejną kontrowersyjną wypowiedzią tego polityka PO. W piątek wieczorem w TVN24 zarzucił b. minister rozwoju regionalnego Grażynie Gęsickiej, że manipuluje opinią publiczną. Chodziło o wypowiedź b. minister, która podczas piątkowej prezentacji w Sejmie pakietu antykryzysowego PiS skrytykowała rząd za złe wykorzystanie środków unijnych.

Według Palikota, rząd PO-PSL wykorzystał "znacznie więcej funduszy unijnych niż Grażyna Gęsicka zaprezentowała i ona to wie lepiej niż ktokolwiek inny". - Przykro mi, że prostytucja w polityce sięga nawet pani minister Gęsickiej. Nie myślałem nigdy, że ona się tak prostytuuje, bardzo jest mi przykro z tego powodu - powiedział poseł PO.

Palikot wielokrotnie atakował też prezydenta Lecha Kaczyńskiego. W lipcu polityk Platformy oświadczył, że uważa L.Kaczyńskiego "za chama", z kolei w listopadzie powiedział o prezydencie, że jest "to chora psychopatyczna postać". Na swoim blogu pytał m.in., czy prezydent nadużywa alkoholu i czy w związku z tym ma problemy ze zdrowiem.


(ak)

oceń
1
3
Podziel się

Czekamy na Twoje zgłoszenie!

Byłeś świadkiem lub uczestnikiem ważnego zdarzenia? Poinformuj Internautów o tym, co dzieje się w Polsce, na świecie, w Twojej okolicy!

Wyślij nam zdjęcie, film lub artykuł! Najciekawsze opublikujemy!


  • Skomentuj
  • WP.PL
  • FB

Korzystanie z komentarzy FB oznacza akceptację regulaminu

REGULAMIN
Ocena: 0 [0]
stefanku1 [2009-01-11 14:11]

Usunięcie Palikota
Niesiołowski trafil w sedno, mówiąc, że PO usunie Palikota, gdy PiS usunie Kaczyńskiego

odpowiedz

pokaż 13 ukrytych odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
buliban [2009-01-11 14:29]

Nie bójcie się Palikota!
PiSiory nie bójcie się Palikota. Wypuście ze smyczy bulteriera Kłamczyńskiego

odpowiedz

pokaż 4 ukryte odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
~ww [2009-01-12 07:32]

przecież wszyscy wiedzą jaka jest orientacja
seksualna Jarusi, może pamiętacie zdanie: przyszedł Lechu z żoną i Jarek z męzem, i po co tyle chałasu, pozdrowienia dla Palikota, chociaż jeden odważny

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~ads [2009-01-12 00:40]

Nie ma akceptacji? - Najwidoczniej jest...
To język, dla którego nie ma akceptacji w Platformie Obywatelskiej - przekonywał. ------- No najwidoczniej jest...

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
Real [2009-01-11 17:51]

Niezrównoważenie psychiczne nie może być powodem
.. by wykluczyć Palikota. A może wobec tego obowiązkowe badania psychiatryczne dla posłów, tak np. raz na dwa lata.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~xantir [2009-01-11 14:20]

Pal tam Palikota, ale dlaczego właściwie Jarosław Kaczyński
jest kawalerem ? Jak osoba stanu wolnego może nauczać moralności skoro nie jest w związku, jakie ona ma pojęcie o życiu rodziny ? Jak Jarosław Kaczyński może mówić o sytuacji ekonomicznej skoro nawet nie ma konta w banku ? Ja tego nie rozumiem, ale może dlatego że nie jestem z PiS ani też ich nie popieram, wiem że dla nich jestem zwykłym śmieciem, ale cóż ja ich tak nie traktuje.

odpowiedz

pokaż 15 ukrytych odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
~ojojoj [2009-01-11 16:18]

TO DZISIAJ
Tusek za wolontariusza u Owsiaka nie "robi"?

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Palikot rulez [2009-01-11 15:58]

chcę 460 Palikotów w Sejmie z jego językiem,
z jego wrażliwością i uczuleniem na zakłamanie, hipokryzję i obłudę. Niech inni się uczą od Palikota, gdyż jest czego. Nie tylko nie ma nic niewłaściwego w tym co robi, lecz jest pozytywnym wzorem do naśladowania.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~eryksledzik [2009-01-11 15:34]

licznik prezydencki
Za 652 dni Polacy odeślą Braci K na emeryturę

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

Ocena: 0 [0]
~zaciekawiony [2009-01-11 15:55]

NIC nie dzieje się
bez POwodu. Jeśli zaś nie wiadomo o co chodzi to chodzi o PIENIĄDZE. PALIKOT wie więc zbyt dużo na temat np. kampanii wyborczej PO, Grzegorzu Chlebowski i D.Tusku?

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~apage [2009-01-11 15:55]

PiS, honor i głupota
Kiedy wreszcie dotrze do tych biednych pisiaków, że zachowują się jak błędni rycerze, nieustannie wyzywający na sąd boży wszystkich, którzy poddają w wątpliwość cnoty braci Kaczyńskich. Gdybyż efektem tego były chociaż ucięte głowy tych bezbożników! Niestety, jest tylko pusty śmiech.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
RadialGR [2009-01-11 15:53]

Palikot daje nadzieję milionom Polaków
Udowadnia, że nie trzeba być inteligentnym, by zostać milionerem. Dziękuję. Zgadzam się z panem Chlebowskim, że PO nie ma powodów, by wykluczyć posła Palikota. On robi dokładnie to, co każe tandem Tusk-Schetyna. Gdyby tak nie było, to wymieniona para spacyfikowałaby Palikota i Niesiołowskiego w ciągu 5 minut. Co innego byli "tenorzy" Platformy, którzy zachowywali się karygodnie i trzeba było ich szybko usunąć. Taki Rokita, czy Olechowski, tu dopiero znalazły się powody, by chamów się pozbyć.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~tirowiec [2009-01-11 14:13]

Jadę sobie szosą z Lublina .....
do Rzeszowa patrzę, a na poboczu widzę z daleka jakieś ścierwo leży, patrzę, a to kot, a już myślałem że to pali kot. Jadę dalej, znów jakieś ścierwa leżą, a to wyobraźcie sobie lisy ! Czy to nie pech, tyle ścierwa napotkać na naszej polskiej drodze ?!

odpowiedz

pokaż 7 ukrytych odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
~ddj [2009-01-11 15:50]

sztuczny penis Palikota
juz wiem po co Palikotowi sztuczny penis w PO ,bo wszyscy w Klubie sie prostytuluuja politycznie..Teraz nie nazywa sie sztuczny penis ,tylko wacus polityczny.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~mundi [2009-01-11 15:50]

Dokładnie brzmiało to tak :)
Wypowiedź palikota: "przykro mi, że prostytucja w polityce sięga nawet pani minister Gęsickiej. nie myślałem nigdy, że ona się tak sprostytuuje, bardzo mi jest przykro z tego powodu.." i dalej jeszcze pociągnął wątek seksualny: "dla pewnej korzyści politycznej ona wystawia swoją cnotę, swój autorytet, swoją powagę, żeby firmować określony program partyjny.." no cóż.. wg mnie ani porównanie nie jest adekwatne, nawet rozpatrując je w kategorii politycznej przenośni, a osoba, o której sie mówi ma prawo jak najbardziej poczuć się dotknięta.. najśmieszniejsze jest to, że pożal się Boże Palikot zarzuca komuś prostytucję, gdzie powszechnie wiadomo, że zawód prostytutki jest dużo bardziej uczciwy od zawodu polityka, zwłaszcza jeśli jest z PO :|

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~tytus [2009-01-11 14:41]

Niech Palikot przeprosi
w trzech niezależnych mediach i po sprawie

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

Ocena: 0 [0]
~mac [2009-01-11 15:45]

POhamy
was , Tusk i reszta PO bo macie proletariiackie nawyki.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~winter [2009-01-11 15:41]

"To HANIEBNE"-powiedział by Chlebowski
gdyby któryś z posłów PIS użył podobnych słów pod adresem kobiety.Szkoda że Pan Chlebowski stosuje tak różne standardy broniąc Palikota.Tym samym sam się "prostytuuje"

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~zasmucona Kunegunda [2009-01-11 15:38]

homo czy hetero nie ma znaczenia !
normalny facet ,zdrowy powinien mieć drugą osobę przy sobie , nie ma to znaczenia czy bedzie to kobieta czy mężczyzna , coś jest nie tak z naszym szefem PiSu !!!

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~luk [2009-01-11 15:35]

Brawo Rząd PO-PSL
Poseł Palikot walczy z Braćmi ich bronią. Skutecznie.

odpowiedz

Szukaj w serwisie

reporter wp24 chcę wyslać

Zrobiłeś unikalne zdjęcie,
napisałeś ciekawą
wiadomość?

Wyślij je do nas lub załóż
własne konto, na którym
je opublikujesz.

Najlepsze materiały
publikujemy na stronie głównej serwisu.

Ostatnio dodane przez reporterów WP24

Pogoda długoterminowa materiał foto Pogoda długoterminowa dodane przez: Internauta WP24
Prognoza pogody materiał foto Prognoza pogody dodane przez: Internauta WP24

więcej

Sonda

Jaki prezent dasz swojej Mamie?

liczba oddanych głosów: 632