Strona główna serwisu
Stefan Niesiołowski pozywa "Gazetę Polską"
Stefan Niesiołowski pozywa "Gazetę Polską"

Stefan Niesiołowski pozywa "Gazetę Polską"

Stefan Niesiołowski z PO pozwał "Gazetę Polską" za to, że na jej stronie internetowej podano informację, że współpracował z SB. Naczelny "GP" temu zaprzecza, ale nie wyklucza, że na innych stronach związanych z "GP" "kiedyś coś opublikowano" i nadal tam jest.
W oświadczeniu, przesłanym mediom Niesiołowski napisał, ze 20 września skierował do warszawskiego sądu rejonowego pozew przeciwko "organowi PiS-u Gazecie Polskiej". Stefan Niesiołowski pisze, że chodzi o umieszczenie na stronie internetowej "GP" informacji o tym, że był tajnym współpracownikiem SB w latach 1971-1979 i nosił pseudonim Leopold.

W rozmowie z dziennikarzami potwierdził złożenie pozwu i dodał, że cała sprawa jest dla niego trudna do zrozumienia, bo już raz procesował się z "GP" o to samo. - Sądziłem się już z nimi w tej sprawie w 1993 roku, kiedy lista Macierewicza była i wtedy przegrali proces. Zamieścili wtedy wyjaśnienie Gontarczyka, że to chodziło o pomyłkę, i że tym TW Leopold był ktoś inny. Teraz to samo zamieścili, czego nie mogę pojąć. Jest pozew, spotkamy się w sądzie. To jedyne miejsce, gdzie chętnie się spotkam z "Gazetą Polską" - zaznaczył Niesiołowski.

Polityk domaga się od "GP" 20 tys. zł. - 20 tys. jest dla mnie, być może przeznaczę część na cele społeczne, ale tak będzie to dla nich bardziej dokuczliwe - wyjaśnił Niesiołowski.

Pytany o komentarz redaktor naczelny "Gazety Polskiej" Tomasz Sakiewicz powiedział, że na stronie "GP" nie znalazł informacji, o której napisał Niesiołowski. - Na stronie "Gazety Polskiej" na pewno niczego takiego nie ma. Może chodzi o jakąś inną stronę, bo mamy w różnych spółkach różne strony. Na pewno na stronach "Gazety Polskiej" w ostatnich tygodniach nie publikowaliśmy niczego o Stefanie Niesiołowskim - podkreślił Sakiewicz.

Zastrzegł, że nie jest w stanie zagwarantować, że informacji, o której Niesiołowski powiadomił sąd, nie ma gdzieś wśród wpisów, na którejś ze stron związanych z "GP". - Nie wykluczam, że na którejś ze stron kiedyś coś zostało opublikowane i to wisi, ale na pewno w ostatnich tygodniach niczego nie publikowaliśmy - powiedział Sakiewicz.

Wieczorem Sakiewicz przesłał swoje oświadczenie, w którym informuje, że rredakcja "Gazety Polskiej" w ostatnich latach nie publikowała żadnych informacji na temat Niesiołowskiego, poza tekstem, w którym wyjaśnialno całą sprawę. "Całe zamieszanie uważam za próbę zwrócenia uwagi na siebie przez posła, który kandyduje do sejmu i cieszy się wyjątkowo niskim poważaniem" - pisze Sakiewicz.

Jak dodał, "obraźliwe" fragmenty oświadczenia skierowane pod adresem "Gazety Polskiej" zostaną przeanalizowane przez prawników "GP". - Jeżeli w najbliższym możliwym czasie Stefan Niesiołowski za nie nie przeprosi, spotkają się ze stosowną odpowiedzią - zapowiedział redaktor naczelny "Gazety Polskiej".
PAP Zamieszczone na stronach internetowych portalu WP.PL materiały sygnowane skrótem "PAP" stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazami danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie, chronionych przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez WP.PL na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

Wszystkie (1015)
Nie zgadzam się z opinią
5
Zgadzam się z opinią
33
~Andrzej 2011-09-20 (19:48) 19 godzin i 21 minut temu

Złotousty i czysty jak kryształ wkracza na scenę. Na SB wprawdzie (jak przyznał) opowiedział wszystko o kolegach z konspiracji, ale nie było to kapowanie; a że go zarejestrowali - kto by tam wierzył bezpiece. Czasem sobie myślę, że ci którzy walczyli z lustracją tym samym ujawnili się i liczne przykłady to potwierdzają. A kapuś to paskudne indywiduum - wiem bo poczułem skutki ich działania na własnej skórze ..

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
11
Zgadzam się z opinią
39
~dość tego 2011-09-20 (19:28) 19 godzin i 41 minut temu

Panie Niesiołowski, Gazeta Polska nie jest i nie była organem Pisowskim niech to do Pana dotrze raz na zawsze, jako profesor od robaków powinien Pan to zrozumieć i nie wprowadzać rodaków w błąd.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
9
Zgadzam się z opinią
37
~zniesmaczony 2011-09-20 (19:09) 20 godzin temu

wytlumaczcie co ten byly zchenowiec robi u tuska?dlatego nigdy na PO

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
29
~Ja 2011-09-21 (00:19) 14 godzin i 50 minut temu

Jak nazwać faceta, który najpierw prosi kobietę o rękę, a potem donosi na nią na SB?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
11
Zgadzam się z opinią
38
~Przemek 2011-09-20 (19:15) 19 godzin i 54 minut temu

Kiedyś dwóch znanych polityków było złodziejami , dzisiaj udają uczciwych posłów . My podatnicy na nich tyramy.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
29
~sam 2011-09-21 (00:29) 14 godzin i 40 minut temu

Niesiołowski to ideolog polskiej nienawiści. Ludzie mu podobni: Kutz, Kuczyński , Wołek, Żakowski, Bratkowski, Michnik, Bartoszewski, Wajda, niedoszły kandydat na prezydenta T. Lis, Palikot, Tusk i kilku propagandzistów PO oraz media jak Szkło kontaktowe w TVN, Gazeta Wyborcza konsekwentnie zarazili Polskę nienawiścią i podżegali do zabójstwa. Doprowadziło to do jedynego ( na razie) morderstwa politycznego w Polsce. W demokracji byłby to skandal na miarę zabójstwa na Utoya. Ale te media i ideolodzy zbrodni bogatelizują zabójstwo w Łodzi. Potrącenie rabina przez przechodnia na chodniku ulicy Świętokrzyskiej było skandalicznym przejawem zbrodni antysemityzmu w Polsce i opisywane przez kilka lat w Gazecie Wyborczej , a polski rząd przepraszał za to. To samo środowisko , stwierdza , że mord na przypadkowym człowieku był abstrakcyjnym zdarzenie. Człowiek zabity z politycznej nienawiści, ale to jego prywatna sprawa.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
17
Zgadzam się z opinią
43
~rychu 2011-09-20 (22:32) 16 godzin i 37 minut temu

Jak można takiego bohatera walki z komuną tak opluwać.. WSTYD !!! Wy kanalie...tyle razy ranny w nierównej walce z SBekami, tyle razy łba za nas nadstawiał i katu spod topora uciekał. A to zesłanie na wieloletni Sybir to co.. to nic...? On nawet przysmarzany żelazem i na pal wbijany nikogo by nie sypnął, a co dopiero kolegów albo swoją dziewczynę ... Co za kanalie tak mogą mówic !?! A te blizny na tylnej części ciała od milicyjnych pałek to do dzisiaj nie pozwalają spokojnie człowiekowi na krzesle usiąść i to daltego tak się wierci stale... A Wy kanalie co ... w Pewexas delikatesiki pewnie jedliście jak on łajno ze słomą z podłogi jadł żeby przezyć w tym strasznym PRLowskim koszmarze... WSTYD !!!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 5

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
28
~Robik 2011-09-20 (22:32) 16 godzin i 37 minut temu

Niesioł wiecznie żywy prawie jak Lenin

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
5
Zgadzam się z opinią
31
~WETERAN SB 2011-09-20 (21:28) 17 godzin i 41 minut temu

A CZEMU STEFEK OBALALES RZAD OLSZEWSKIEGO W 1992 R -BALES SIE ZE PEWNE FRAGMENTY TWEGO ZYCIA BEDA UPUBLICZNIONE I TAK TEZ SIE STALO

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
5
Zgadzam się z opinią
30
~Ramon 2011-09-21 (00:33) 14 godzin i 36 minut temu

Wybierzcie raz jeszcze tego spienionego oszołoma Niesioła! Bardziej agresywnego i chamskiego posła to nie ma. Tylko piana na pysku i nadawać na PIS.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
10
Zgadzam się z opinią
35
~hygtfrdew 2011-09-20 (20:26) 18 godzin i 43 minut temu

Stefan Niesiolowski vel Aaron Nusselbaum o to prawdziwy Polak poczytajcie jego prawdziwa historie w czasie stanu wojennego w internecie polecam mlodym lemingom z PO !!! zcesto to ich idol taki sam jak Palikot w sferze i celach politycznych !!!

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
4
Zgadzam się z opinią
28
~ewer 2011-09-20 (22:57) 16 godzin i 12 minut temu

Tekst, na który powołuje się Stefan Niesiołowski, został opublikowany w 1994 roku Wspólczucie dla niego,czy on wie który jes rok?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
0
Zgadzam się z opinią
24
~fiołek 2011-09-20 (21:28) 17 godzin i 41 minut temu

Niesioł to ten upiór widoczny na zdjęciu , można nim straszyć dzieci .

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
26
~asia 2011-09-20 (21:07) 18 godzin i 2 minuty temu

TOWARZYSZU LEOPOLDZIE TW SB,ZIĄŁEŚ NIENAWIŚCIĄ do OPOZYCJI A TERAZ WIEMY KIM BYŁEŚ W PRL-u.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
5
Zgadzam się z opinią
29
~Matka 2011-09-20 (20:59) 18 godzin i 10 minut temu

DOMAGAM SIE ZAKAZU POKAZYWANIA TEGO CZEGOS W MEDIACH BO MOJE DZIECI PLACZA NA WIDOK TEGO CZEGOS - niesiolowskiego.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
6
Zgadzam się z opinią
30
~ttj 2011-09-20 (20:23) 18 godzin i 46 minut temu

poszukajcie sobie na 'twojejtubie' co mówi była narzeczona Stefana - nie wierzyła w to, co mówi ubek, dopóki nie pokazał jej podpisanych przez Stefana zeznań... Taki to był 'bochater' - jakby napisał prezydent.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
7
Zgadzam się z opinią
31
~Stary UBek 2011-09-20 (20:06) 19 godzin i 3 minuty temu

Skoro sąd uniewinnił nawet Bolka, to i Leopolda wybronią. Musimy sobie pomagać, no nie ?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 2

Nie zgadzam się z opinią
5
Zgadzam się z opinią
29
~Lolek 2011-09-20 (19:01) 20 godzin i 8 minut temu

Wszyscy wiedz że sypał narzeczoną i kolegów - to chyba nie jest tajemnica.

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1

Nie zgadzam się z opinią
3
Zgadzam się z opinią
26
~Memos 2011-09-21 (00:31) 14 godzin i 38 minut temu

Moj Boze..jak tu wierzyc w polityke jak ten oszolom sie w niej panoszy od lat! Kto na niego glosuje?

odpowiedz

zgłoś do moderacji

Nie zgadzam się z opinią
2
Zgadzam się z opinią
25
~tokaj 2011-09-20 (22:26) 16 godzin i 43 minut temu

Niesioł,wystarczy,że zakapowałeś przyjaciół,w tym własną narzeczoną

odpowiedz

zgłoś do moderacji