Ocena: 0 [0]
Eryk Sledzik (f)
[2009-03-08 10:47]
Chwilka, chwila- nie ufałbym dla wilka
Że niby da kwiatuszek-
Ale rzuci sięna wianuszek
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Bystra
[2009-03-08 14:44]
Wianuszek to zatraciłam w psedskolu.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Eryk Sledzik (f)
[2009-03-08 15:41]
Ocena: 0 [0]
~!
[2009-03-09 16:17]
Ocena: 0 [0]
~Ucho
[2009-03-09 16:48]
Rozmowa przedszkolaków. Ile masz lat? Nie wiem. Palisz? Palę! Pijesz? Piję! A na dziewczyny chodzisz? Jeszcze nie . No to masz 6 lat!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Kapturek
[2009-03-09 16:45]
Czy to nie Donek przypadkiem ...
się tam czai? Oczywiście z kwiatami dla ogłupienia!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Lodyga
[2009-03-08 14:07]
8 marca
historia zatoczyla kolo,czy kacyki po 20 latach zrozumieli to czego uczono ich w PRL. Jestem zaskoczony tym co slysze w radiu,telewizii ba...nawet w kosciele. Na mszy.specjalne zyczenia dla KOBIET,modlitwy i t,d. Polacy po r.89 jak stado baranow poderwane przez chocholow uwazali ze wszystko co z PRL to zlo.Oj to kolo histori robi coraz wiekszy obrot i rodacy jeszcze za wieloma zatesknia.,a mlodzi ? coz oni sami poczuja.
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~mężczyzna
[2009-03-08 15:53]
Niestety, dzisiejsi księża byli za czasów młodości poddani takiej samej tresurze w tym ubustwianiu bałwochwalczej ideologii kultu kobiet, jak wszyscy chłopcy.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Partyjniak
[2009-03-08 21:27]
Dzień Kobiet, kapusto nie jest wymyłem PRL!!! A szkoda.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Gala
[2009-03-09 16:43]
Święta prawda. To święto wymyślone nie przez nas!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mężczyzna
[2009-03-08 12:04]
Kult kobiet trwa. Egoizm Polek w etyce zatrważający!
Dlaczego Polki nie potrafią okazywać uczuć? Dlaczego nie potrafią szanować? Dlaczego one chcą brać to, czego same nie dają? Czy Polki w ogóle chcą, by stworzyć taki związek, w którym OBOJE!!! będą dla siebie równie ważni i cenni, co ukazywałyby nie tyle słowa, co ICH OBOJGA gesty szacunku i czci? Dlaczego ona nie potrafi ukazywać swoich potrzeb własnym przykładem - dając to, czego sama pragnie? Szacunek jednostronny (a tak jest w większości polskich rodzin) to nieuwzględnianie potrzebnych IM OBOJGA potrzeb i uczuć partnera. Elwira napisała: "Nigdy nie usłyszałam, że za mną tęskni, że myśli o mnie, że mnie kocha czy lubi. To powoduje, że ja zaczynam się zamykać i sama boję się wyrażać jakiekolwiek uczucia wobec niego". Mamy odpowiedź na pytanie tytułowe artykułu - kto nie otrzymuje, nie potrafi także i dawać! Jak można się dziwić, że uprzedmiotawiany od chłopięcych lat mężczyzna (np. przez cmoknonsens) nie potrafi w wieku dojrzałym wyrażać uczuć, skoro sam nigdy nie zaznał w stosunku do siebie jej emocjonalności? Tak trudno zrozumieć, że jest to skutek braku obopólnej wzajemności, czyli także i jej jednostronność w tym określaniu potrzeb? Egoizm jej w zaniedbaniu skutkuje takim samym egoizmem jego, a w Polskiej rzeczywistości kultywowania bałwochwalstwa (np. 8 marca) problem ten może trwać i trwać.
odpowiedz
pokaż 14 ukrytych odpowiedzi
pokaż 9 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~kobitka
[2009-03-08 14:02]
Ja nie odbieram tego w ten sposób, dla mnie Dzień Kobiet, Dzień Dziadka itd., itp. nie jest kultem lecz dniem takim jak co dzień tylko z konkretną datą w kalendarzu. Z resztą z tego co wiem jest też Dzień Chłopaka (czy jakoś tak) ale w naszej kulturze jest on mniej popularny, odwrotnie jest np. w Japonii.
Co do określenia "facetka" nie mam nic przeciwko jeżeli tylko nie jest użyte obraźliwie w kierunku drugiej osoby. Druga sprawa, że to co dla jednych jest obraźliwe dla innych będzie tylko 'specyficznym' zwrotem oczywiście nie mówię tu o wulgaryzmach ;)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~WACEK
[2009-03-08 14:04]
Masz sporo racji, działanie dwu stronne. Pomija rodziców, brak kontaktu sfery uczuć daje dość ponurą wewnętrzną atmosferę. Uciekałem się do poezji którą płeć piękna ponoć tak uwielbia we własnym kierunku. Wychodziłem na dziwaka , może miałem taki fart spotykać praktyczne (egoizm + finanse) . Na marginesie podaj waszą płeć piszącą o uczuciach w porównaniu do brzydali. Twe słowa miło czytać w porównaniu NAM TO ,,,,,,,, , choć dzieli nas przepaść , my wizualiści , wy tak poznałem bezpieczeństwo - medialność - nad wszystko kasa. Wyrazy te to nie wymówka. Kiedy brałem ślub (miła - jednokierunkowo) potrafiła ugotować wodę (czajnik z gwizdkiem), uczęszczała do szkoły z siostrą (kto dwie małe miał pod opieką), spacery wakacje (ma nie lubi wyjazdów) to były dla mnie przyjemnością. I dlatego twe słowa to przyjemność ( znając siebie jest jakiś podtekst - może ma monogamia i choć razem jednak dużasamotność) . Pozdrawiam .
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mężczyzna
[2009-03-08 15:25]
Feminizm dąży do tego, by męskość była jak za komuny jednakowo zaszufladkowana. Tutaj wszyscy mamy świętować, bo one tak chcą, bo one. Do niedawna jeszcze w ten sam sposób wymuszały na nas cmoknonsens uprzedmiotawiając już chłopców tym nałogiem. W ogóle nie liczą się z męską wrażliwością, z męską dumą. My nie daliśmy sobie narzucić tej egoistycznej, kobiecej moralności i jesteśmy wolni od politycznej poprawności. Ale dlatego, że wolni, jesteśmy i inni. Twoja wolność podpowiada Ci, by nie brać do głowy, kiedy kobiety głoszą swoje obłudne racje uzasadniające jej wybraństwo i popieram tą Twoją postawę. Moja wolność nie pozwala patrzeć obojętnie na wszelkie formy dyskryminacji płci męskiej. A jest tego, co nieco.
One bardzo chciałyby, by ewentualni przeciwnicy milczeli, nie krytykowali. I nie jest to jak telewizor - jeżeli nie chcesz oglądać, to wyłączasz. Ideologia tego święta jest narzucana w szkołach i wszystkich mediach, choć faktem jest, że nie aż tak, jak za komuny. A ona jest tak samo zła, jak ta komunistyczna i dlatego nie jestem na to zło obojętny.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mężczyzna
[2009-03-08 16:04]
Różnimy się. Dzień Kobiet to kult facetki, wywyższenie w godności żeńskiej płci. Jest bałwochwalstwem, ponieważ jest buntem przeciwko chrześcijańskiej ideologii służby jako cnoty (już nie trzeba być matką, by być czczoną), przeciwko wzajemności w małżeństwie cudzołóstwem duchowym (nie ich obojga łącząca solidarność, tylko ich obojga dzieląca inność), przeciwko koronie cierniowej religijną profanacją (związany z wybraństwem - z racji urodzenia - nakaz czczenia siebie). W takie bałwochwalcze bagno wprowadziły nas wojujące - z Bogiem (bo On przybrawszy ludzką postać narodził się jako mężczyzna), Kościołem (bo naszymi pasterzami są przez Niego wybrani mężczyźni), z jakąkolwiek i gdziekolwiek męską dominacją czy formą jego uszanowania - feministki-facetki. Tak w praktyce realizowana ideologia kultu płci TO JEST sztuczny podział na godniejszych i mniej godnych, a w Polsce skutki tej ideologii i te podziały są w sposób szczególny widoczne.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Racjonalista
[2009-03-08 20:45]
Dobra opinia. Oczywiście zgadzam się, że obie strony powinny dbać o siebie nawzajem w stopniu równym. Tyle się mówi o tym, że faceci tego nie robią a zapomina o kobietach, które wcale nie są często lepsze. Jest bardzo wiele egoistek, które by tylko brały nie dając nic od siebie w zamian i jeszcze mających wiecznie pretensje i żal z nie wiadomo jakiego powodu. Egoistki, marudy i złośliwe bestie ;p. Przepraszam za te słowa z racji dzisiejszego dnia ale jestem zły, rozczarowany i generalnie zawiedziony płcią piękną. Jeśli któraś pani jest dobra, czuła i uczciwa w stosunku do mężczyzn to niech nie bierze tego do siebie :).
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kobieta
[2009-03-08 14:08]
co ma równość do święta?
każdy ma obecne swoje święto pomijając urodziny i imieniny są dni matki ojca dziecka babci dziadka policjanta lekarza górnika itp. to dlaczego nie może być dnia kobiet? nie chcesz ic dawać w ten dzień kobietą to nie co za różnica kobietą jest miło poza tym równość nie ma nic do tego bo jest także dla tych którzy nie wiedzą 30 września dzień chłopaka kiedy ja również składam życzenia moim kolegom ze szkoły czy z pracy więc nie rozumiem tej dyskusji to jak ze wszystkim chcesz obchodzić to daj kwiatka kobiecie na której Ci zależy a tak naprawde często jest obecnie tak że te "świąteczne" kwiatki które kobiety dostają od swoich mężczyzn może gdyby panowie potrafili każdy dzień "uczcić" to by kobietom nie zależało na tego typu świętach? poza tym ja tak naprawde w dzień kobiet obchodzę imieniny więc wszystko mi jedno czy będzie się obchodzić go czy nie ;) pozdrawiam wszystkich przeciwników i zwolenników :)
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~mężczyzna
[2009-03-08 16:00]
Dzień Kobiet (tak jak i Międzynarodowy Dzień Mężczyzn obchodzony 3 listopada) niesie w sobie pochwałę osoby, której jedyną zasługą jest urodzenie - "wybraństwo" płci. Ma zupełnie inne przesłanie od Dnia Górnika czy Nauczyciela, Dnia Matki czy Ojca, Babci i Dziadka, które to święta są podziękowaniem za trud związany z konkretnymi zadaniami i rolami. Ale przez dziesięciolecia (chyba do lat 90-tych ubiegłego wieku) Dzień Ojca i Dziadka nie były obchodzone wcale, a w mediach o tym milczano - dlaczego? Bo istotą tych wszystkich obchodzonych świąt miał być kult kobiet. Z czasem feministki zorientowały się, że ta tak czytelna w swojej wymowie przesada skutkuje samodzielnym myśleniem u mężczyzn, że coś jest nie tak z tym równouprawnieniem, dlatego w końcu rozsądek i jakaś tam zwykła ludzka uczciwość zwyciężyły.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mężczyzna
[2009-03-08 12:34]
Kult kobiet trwa. Egoizm Polek w etyce zatrważający!
2) Dlaczego Polki nie potrafią okazywać uczuć? Dlaczego nie potrafią szanować? Dlaczego one chcą brać to, czego same nie dają? Czy Polki w ogóle chcą, by stworzyć taki związek, w którym OBOJE!!! będą dla siebie równie ważni i cenni, co ukazywałyby nie tyle słowa, co ICH OBOJGA gesty szacunku i czci? Dlaczego ona nie potrafi ukazywać swoich potrzeb własnym przykładem - dając to, czego sama pragnie? Szacunek jednostronny (a tak jest w większości polskich rodzin) to nieuwzględnianie potrzebnych IM OBOJGA potrzeb i uczuć partnera. Elwira napisała: "Nigdy nie usłyszałam, że za mną tęskni, że myśli o mnie, że mnie kocha czy lubi. To powoduje, że ja zaczynam się zamykać i sama boję się wyrażać jakiekolwiek uczucia wobec niego". Mamy odpowiedź na pytanie tytułowe artykułu - kto nie otrzymuje, nie potrafi także i dawać! Jak można się dziwić, że uprzedmiotawiany od chłopięcych lat mężczyzna (np. przez cmoknonsens) nie potrafi w wieku dojrzałym wyrażać uczuć, skoro sam nigdy nie zaznał w stosunku do siebie jej emocjonalności? Tak trudno zrozumieć, że jest to skutek braku obopólnej wzajemności, czyli także i jej jednostronność w tym określaniu potrzeb? Egoizm jej w zaniedbaniu skutkuje takim samym egoizmem jego, a w Polskiej rzeczywistości kultywowania bałwochwalstwa (np. 8 marca) problem ten może trwać i trwać.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~3wertfbhj
[2009-03-08 13:47]
na dodatek leca nakase i ządają niewiadomo czego... same nie dfajac nic... chca rowno uprawnenia, ale jak przychodzi co do o to twirdza ze facet z szacunko do kobniety powinien zpalacic w knajpie... zenujace...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mężczyzna
[2009-03-08 14:02]
Niech każdy płaci za siebie, a będzie inne spojrzenie. Skąpy a oszczędny to dwie różne sprawy – pisała raz skąpa na równouprawnienie płci facetka sprytnie manipulując wizerunkiem osoby dobrej (to ten, co jej to i tamto) i skąpej (oczywiście on, co tylko sobie to i tamto). Nie doczytałem artykułu do końca, ale wątpię, czy w nim cokolwiek było o skąpej kobiecie- dla facetek to tylko męska cecha.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~i po co to
[2009-03-08 14:20]
po co sie wysilac.... poprostu trzeba traktowac nalezycie i juz... albo kobieta jest "kobietą" i rownym partnerem dla faceta w finansach tez (jedyne "nierobstwo" zawodowe jakie ja uznaje to wychowanie dzieci bo po pierwsze dziecko musi byc przewiniete jak sie zesra, po drugie facet powinien wynagrodzic bol kobiecie spowodowany porodem dlatego powinien na nią pracowac - ale nie dluzej niz dwalata - pozniej do roboty nieroby), albo jest zwyklą pipką ktorą sietraktujejak traktuje.... i nanic tu sie zda skowyt, mlaskanie, spanie i jeczenie feministek - dopuki kobiety same sie niezmienia, doputy beda zle traktowane....
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mężczyzna
[2009-03-08 15:49]
Mężczyźni i facetki mają oczywiści różne krzyże, to i boleści są innego rodzaju. Ja akurat w swoim życiu miałem ran, bolących kości i gnatów co niemiara. Mit, że kobieta ma gorzej jest lansowany przez obłudne, które wcale nie ciekawią męskie krzyże. A mamy ich sporo, wcale niemniej od facetek.
Zwłaszcza w małżeństwie wzajemność w tym wynagradzaniu sobie powinna być obowiązkowa. Kult kobiet w tak rozumianej wzajemności przeszkadza bardzo, dlaczego? Bo niejedna facetka prawdziwie uwierzyła w to, ze ona powinna być traktowana wyjątkowo, jako bogini. A to jest bałwochwalstwo. To jest też samonapędzające się zło za zło, egoizm za egoizm.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~subarynka
[2009-03-08 14:27]
do facetów
większość z was bulwersuje się tym świętem ,, o nie znowu będę musiał kupić kwiatka dla żony (dziewczyny), tylko równouprawnienie im w głowie'' Uważacie że feministki są idiotkami Nie rozumiem. Wiecie że kobieta w dawnej Grecji, Rzymie, czy Indiach cierpiała nie mając żadnych praw. W większości przypadków nie miała prawa do rozwodu nawet gdy była zdradzana, nie miała prawa usiąść przy obiedzie na który byli zaproszeni goście, oprócz mężczyzn w rodzinie nie znała żadnych innych, a za zdradę mogła prawnie być zabita przez męża a nawet własnego ojca. Przestańcie się więc tak bulwersować i cieszcie się tym że w ogóle chcemy was jeszcze oglądać po tym co przez wieki musiałyśmy znosić .
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~ha ale sie usmialem
[2009-03-08 14:34]
a jak sie nazywa czlowiek ktory nieumie walczyc o swoje?? powiem ci jak - kobieta!! tylko kobieta umie brac nic nie dajac. myslisz skad sie wzielo takie przekonanie ze facet musi zarabiac na kobiety utrzymanie?? z kosmosu?? nie... to sie poprostu utarlo bo jestescie niezdolne do czegokolwiek... ostatnio dalem w buzie mojej bylem i zerwalem z nia podczas picia piwa w knajpie... caly czas mi mowila o rownouprawnieniu, az gdy przyszedl moment zaplacenia za piwo... powiedziala ze rownouprawnienie ok, ale facet ma zaplacic..... az mlasknelo...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mężczyzna
[2009-03-08 15:34]
Facetko, a co my winni, że gdzieś tam i kiedyś tam oni coś tam?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~boski lolek
[2009-03-08 14:26]
Przestancie walczyc z kobietami!!
to niema sensu naprawde bo po co...po co sie wysilac.... poprostu trzeba traktowac nalezycie i juz... albo kobieta jest "kobietą" i rownym partnerem dla faceta w finansach tez (jedyne "nierobstwo" zawodowe jakie ja uznaje to wychowanie dzieci bo po pierwsze dziecko musi byc przewiniete jak sie zesra, po drugie facet powinien wynagrodzic bol kobiecie spowodowany porodem dlatego powinien na nią pracowac - ale nie dluzej niz dwalata - pozniej do roboty nieroby), albo jest zwyklą pipką ktorą sie traktuje jak się traktuje.... i na nic tu sie zda skowyt, mlaskanie, sapanie, kwiczenie i jeczenie feministek - dopuki kobiety same sie niezmienia, doputy beda zle traktowane i bedamarginesem spoleczenstwa. i niech sie ciesza ze nam facetom sie chce sexu - to jedyna rzecz dzieki ktorej kobiety nie zyja na drzewach i wpierdzielaja banany. wszystko co jest na swiecie stworzyl facet (mowie o 20 wieku gdy kobietom juz pozwalano studiowac i brac udzial w badaniach naukowych), wiec na zdrowy rozsadek i logike - co trzyma faceta u kobiety ?? ano sex... i nic innego bo nikt nie jest naiwnym idiota by placic i robić cale zycie na nieroba zamiast sobie kupic nowsze auto... zul jak zebrze na ulicy to zbiera 5 zł za pol dnia bo tacy sa chojni przechwodnie - wiec nie majac nic od kobiety, wiec jesli my zakladajac nie mamy popedu sexualnego, to co nas sklania do utrzymywania zebrakow?? totalne nic... jedyne co by kobietom pozostalo to banany na drzewie, bo na zwierzyne ciezko by bylo zapolowac bo łuk też wymyslil facet kiedys....
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~esdtrfbhyu
[2009-03-08 14:38]
łeb masz nakarku... ja juz dawno sobie wyznaczylem takie zasady :) nigdy sobie niedam w kasze nadmuchac przez jakies proste babsko....jak chce zerznac jakas nastolatke to jej stawiam piwo, kino itd, ale jak mysle o czyms powaznym i mowie lasce ze kazdy zasiebie placi a ona sie niezgadza tojej daje w morde... i koniec kropka
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~narodowiec....:)
[2009-03-08 14:43]
Ocena: 0 [0]
~mężczyzna
[2009-03-08 15:31]
Facetki wciąż z pogardą patrzą na męskość, wciąż porównują do supermana. Z chłopaków i mężczyzn robią faceta rozporkiem myślącego, potem patrząc na swoje dzieło z niesmakiem dziwią się, że on tylko facet. A prawda jest taka, że mężczyzna, który da sobie narzucić kobiecą moralność, zawsze będzie zniewieściały, sfaceciały... nijaki, bez męskiej tożsamości. On oczywiście nie szuka prawdy o sobie i nie walczy o żadne wartości, bo jest bezwolny, uległy, nijaki.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~subarynka
[2009-03-08 14:48]
..
Mam wyższe wykształcenie jestem po politechnice . Zarabiam prawie tyle samo co mój mąż (który też studiował na polibudzie) Gdy byliśmy jeszcze chłopakiem i dziewczyną i chodziliśmy do knajpy czy coś takiego, albo się dzieliliśmy kosztami albo raz on zapraszał a raz ja.
Dlaczego kobiety tak mało zasłynęły w odkryciach.
Dlaczego tak jak mówisz o przekonaniu że facet ma zarabiać
Wiesz dlaczego?
Dlatego że był taki podział obowiązków , który to wy ustaliliście. Facet zarabia , baba ma gospodarować domem (czyli prać sprzątać, być poniżana i patrzyć na zdrady męża i tak było przez wiele wieków , jak wcześniej pisałam)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~oszust matrymonialny
[2009-03-08 14:30]
Kwiatek, pochlebstwa i obietnice - sukces murowany.
Tusk POwinien mieć duże POwodzenie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Wirtualny_Polak
[2009-03-08 14:25]
Dyskusyjny temat,jak zawsze.
Ja akurat swojej żonie,kwiaty bez okazyjnie często wręczam.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~gosc
[2009-03-08 13:39]
cwele też dziś świętują?
to też kobiety
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~ricardo
[2009-03-08 14:20]
hehe...dobry koment...ale niebezpieczny... a kolega napisał go z zakładu penitencjarnego?no właśnie....:)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~pesymistka
[2009-03-08 14:03]
mój nie
nie zmiękł
beznadzieja
przez całe życie z nim, nigdy kwiatka nie dostałam
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~narcyz
[2009-03-08 13:53]
popieram 8 marca
jestem właścicielem kwiaciarni
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~stokrotka
[2009-03-08 14:01]
rozumiem, mimo że jestem od zawsze przeciwniczką tego komunistycznego święta.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~warszawiak
[2009-03-08 13:57]
Aja swojej żonie obiecałem na prezent-miłość dziś wieczorem
To oczywiście z okazji jej święta.I jest bardzo zadowolona.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ss
[2009-03-08 13:35]
chore święto
jak równość to równość.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~mężczyzna
[2009-03-08 13:55]
Co każdy mężczyzna powinien wiedzieć o facetkach? Nie wiem, co się dzieje w głowie facetek gloryfikujących bałwochwalcze, chore święto, które ma przypominać hierarchię w relacjach między płciami, że ona wyższa a on przy niej taki skudlony psiak - wielka zagadka. Może ktoś je skrzywdził? Radziecką nowomową facetki lubią pisać o związku z osobą przeciwnej płci bałamutnie określając je jako wspaniałe doświadczenie, jednocześnie starając się te sprawy maksymalnie sfacecić. Tyle mówią o równouprawnieniu, prawda? A jak się ono ma do wywyższania wybranej płci, czynienie z kobiety bogini?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kropka
[2009-03-08 12:35]
przykrość
Na pewno jest miło dostac od męzczyzny dowód pamięci ( powiedzmy kwiatek), choć obecnie to kwestia dogadania ( np. w związku) czy bidzie sie ten dziń pamiętac czy nie. Mnie z rana mąz od razu oznajmił, ze kwiatka mi nie kupi bo niby robią to tylko " faceci w żałobie" (?????). Potem poszedł do kwiaciarni i kupił 10 róz swojej mamie a mnie w drzwiach rzucił tulipanem i powiedział " E" weź sobie kwiatek. Takiego traktowania zapewne kazda kobieta miałaby dośc i wolałaby zeby w ogóle tego swieta nie było niz znosic niezadowolenie męza. Teraz małzonek swietuje u swojej mamy a ja siedze w domu i jest mi przykro....
odpowiedz
pokaż 7 ukrytych odpowiedzi
pokaż 2 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~wiki
[2009-03-08 13:25]
Droga kropko, ja uważam że każde święto które może spowodować radość serca drugiej osoby to nic złego. Przykro mi z powodu Twojego męża, najwyraźniej nie dorósł do tego by zakladać własną rodzinę. Godny pożałowania. Nie martw się tylko olej go też np. w dniu jego urodzin. Głowa do góry napewno wkolo jest mnóstwo świetnych facetów którzy spowodują że dziś napewno się uśmiechniesz!!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mężczyzna
[2009-03-08 13:38]
Facetko, namawiasz do wojny? Obchodzenie Dnia Kobiet ma być przymusowe? Imieniny może obchodzić każda osoba i nie ma nic wspólnego z wybraństwem, jak to ma miejsce w święcie wybranej płci. Czcij ojca i matkę swoją, dlatego ja myślę że i Dzień Matki czy Ojca jest zupełnie z innym przesłaniem. Tak jak Dzień Nauczyciela czy Górnika jest podziękowaniem za trud pracy, za wyrzeczenia. Dz. K., czyli wystarczy szlachetne urodzenie, mieć błękitną krew. Święto te nieobecne w wolnym świecie, w Polsce jest efektem presji medialnej i społecznej.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kropka
[2009-03-08 13:39]
W jednym masz rację - traktuje mnie jak gosposie itd w pozostałych kwestiach grubo sie mylisz...mój mąz nic nie mial i to ja " postawiłam go na nogi" bo nawet pracy nie miał. Kochałam go i chciałam pomóc skoro mogłam - w zamian mam tylko poniżenie...Faktycznie ponarzekałam i wstydze sie tego ale coś juz we mnie pekło.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mężczyzna
[2009-03-08 13:41]
Czym się różni facet od mężczyzny? Mężczyzna wie, że jest godnością nic nie mniejszą od tej kobiety, jest wolnym człowiekiem. Facet jest zniewolony, bo dał sobie narzucić kobiecą moralność.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kasia
[2009-03-08 13:55]
Ocena: 0 [0]
~bohater
[2009-03-08 13:35]
suraz
W SURAZU nie pekamy najpierw ROZE Herbaciane , a potem ??????????? placki i bimber ZAPRASZAM
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~df
[2009-03-08 13:11]
czy hermafrodyta
jaroslaw kaczynski też dziś otrzymał kwiaty??
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~wiki
[2009-03-08 13:35]
Ocena: 0 [0]
~waza
[2009-03-08 12:18]
CZY
w Watykanie obchodzony jest dzien kobiet ?
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~nemo
[2009-03-08 12:30]
Oczywiście.Składaja kwiatki na grobach wszystkim papieżycom.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~B16
[2009-03-08 13:16]
Jeszcze jak. Przecież tam jest trochę kurew męskich, transwescytów i ciot.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~jerzy
[2009-03-08 13:34]