Ocena: 0 [0]
~Gaga
[2010-09-23 10:01]
Mam pytanie do was
W cześniej przed katastrową lądował tusk? Jeśli tak to też na tym samym lodnisku w smoleńsku? Odp proszę bo mam 1 teze !
odpowiedz
pokaż 42 ukryte odpowiedzi
pokaż 37 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Wpaczuk
[2010-09-23 13:29]
to nie byla zeorowa widocznosc wiec nie mac. zastanow sie zle naprowadzenie problem z reflektorami na lotnisku, komunikt Komorowskiego na netice na minuty przed wypadkiem, ... .
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~bebe
[2010-09-23 13:36]
a fakt dotyczacy kilkukrotnego kontaktu z jakimis(bo jeszcze nie wiemy jakimi) wladzami rosyjskimi w sprawie pozwolenia na ladowanie o czym moze swiadczyc???? o tym, ze zastanawiali sie, czy o tym, ze sa zdecydowani wyladowac? to chyba oczywiste, ze Lechu chcial wyladowac koniecznie w smolensku(wiadomo z jakich powodow) stad kontakt kontrolerow (ktorzy jasno stwierdzali, ze warunki sa zle, ze odradzaja ladowanie ) z wyzszymi wladzami. ot zwyczajnie nie wiedzieli, jak zachowac sie w sytuacji gdzie prezydent pomimo wszystko zyczy sobie takiej zgody.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~65-latek-Niderland
[2010-09-24 14:12]
ak ~ Rosjanie uznali ze Polakom Prezydent jest zbyteczny - wiec sprawe zalatwili zezwolili ladowac no i po krzyku - jednego wroga sie pozbyli a ze inni tez zgineli trudno po co z nim lecieli !!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Kotek
[2010-10-17 11:58]
"Caru" Co mogło się stać po 7 kwietniu? Co Rosjanie żarówki specjalnie zmienili? Bajki można opowiadać dzieciom. Rosjanie uprzedzali, że duza mgłą i mówili o 3 miejscach lądowania. Ale nie chcieli, żeby był skandal i dali możliwość łandować w Smoleńsku. Nie wnikam w polytyczne swary Polski i Rosji. Uważam, że nie fer zrzucać winę na gospodarzy. Im też to było nie na ręku. Teoria spiskowa też nie mogła wchodzić w rachubę, bo to skandal i strata prestyżu. Zdaje się brawura kogoś zgubiła tyle ludzi. Żal, że tyli niewinnych ludzi zgineło!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kotek
[2010-10-17 12:11]
Jak nie było łądowanie? Mylisz się! Było. To tak, jak za stery siada człowiek niedoświadczony! Z wielkim szasunkiem do piłotów. Ale mi się zdaje, że pośpiech i rozkazy zgybna rzecz! Ktoś myśli, że wybielam tu Rosjan. Napewno nie. Ale niewolno wszystkie swoje niepowodzenia rzucać na kogoś! Tylko Pan Bóg wie jak była prawda. Nie wolno wrzucać do worku wszystko co było przed tym pomiędzy Rosjanami i Polakami.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~NIEZALEŻNY
[2010-09-24 21:28]
niezależny do zależnych
Dlaczego nikt nie nalega na odczytanie publicznie zapisów odszyfrowanych przez stronę Polską z porówaniem już wcześniej upublicznionych zapisów czarnych skrzynek.A może tam jest przekręt , który ukrywa rząd POpaprańców.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~!!!!!!!!!!
[2010-09-24 13:52]
???????????
w połowie kwietnia można było posłuchać w internecie nagrania, które bardzo szybko zostało wycofane; nie wiem, ile było słychać głosów, ale na pewno jeden z nich mówił po niemiecku
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~bodzio
[2010-09-24 11:14]
gdyby Tusk wczesniej miał mgłę,
to jestem pewna, ze poleciałby na inne lotnisko. Nie narazałby kilkudziesięciu osób dla własnej pychy. Taka jest różnica pomiędzy nim i Kaczyńskimi. Oni nie myśleli o pilotach, pasazerach, lecz wyłącznie o sobie o tym jak Lech wypadnie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Realista101
[2010-09-23 08:41]
Kontrolerzy panikowali!!
Wiedzieli co może się wydarzyć. Góra powiedziała, że nie chce skandalu i jak chcą się zabijać to ich sprawa. I zezwolili na lądowanie bo pan prezydent bardzo spieszył się na ważną imprezę. Dlaczego ciągnął innych.
odpowiedz
pokaż 24 ukryte odpowiedzi
pokaż 19 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
Realista101
[2010-09-23 13:50]
Zdążyłem. Ty pewnie z problemami. Dlatego piszesz dużymi literami. Nie wiesz zapewne gdzie jest Caps Lock. Jest po lewej stronie klawiatury.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~eureka.
[2010-09-23 23:13]
Bo kontrolerzy "jechali" na dopalaczach tak jak ty i atheist czy też antychryst wsio rawno.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~eureka.
[2010-09-23 23:13]
Bo kontrolerzy "jechali" na dopalaczach tak jak ty i atheist czy też antychryst wsio rawno.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~eureka.
[2010-09-23 23:13]
Bo kontrolerzy "jechali" na dopalaczach tak jak ty i atheist czy też antychryst wsio rawno.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
Realista101
[2010-09-24 09:04]
Ty jedziesz na kadzidłach. Pozdrawiam.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~pigwa
[2010-09-24 07:50]
No nieeeeeeeeeeeeeee
To nie mógł być w żdnym wypadku cywilny ! Wszakżeż leciał nim Marszałek Wielki Koronny, Gererał Armii wszystkich rodzajów broni, nasz ukochany GENERALISSIMUS. A tu cywił ? Niedopuszczalne i niemożliwe !
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Polak
[2010-09-23 13:05]
Winny Kaczyński
Winny jest Kaczyński, on po prostu chciał tam wylądować bez względu na wszystko, teraz robi się z niego niewinnego i nagle wszyscy go kochają! natomiast Kaczor Jarek nie potrafi dopuścić do siebie myśli, że przez głupotę brata i za wszelka cenę dojścia do władzy zginęli wspaniali ludzie, a było ich 96 osób, a nie tylko Kaczyński z żoną!!!!!!!!!!
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
semii
[2010-09-23 13:20]
tak zgadzam sie Toba bylY prezydentKaczynski doprowadzil do tej katastrofy poniewaz ZA WSZELKA CENE TAKZE CHCIAL BYC W KATYNIU... OBRAZA MAJESTATU ZE premier polecial wystarczyl PREMIER na oddanie holdu poleglym w KATYNIU ,ALE NIE
UPOR KACZYNKIEGO ZGUBIL CALA ELITE PANSTWA... nie rozumiem naszego rzadu jestemy tak ogatym krajem na rozjazdy dwoma samlotami ???i tu dla mnie byly prezydent Kaczynski stracil w moich oczach wszystko zamiast leciec to te pieniazki za lot mogly trafic dla dzieci z domu dziecka dla dzieci chore na bialaczke itd ,ale kaprysy doprowadzily do ruiny nasz kraj i szkoda polemizowac dalej na ten temat bo zaraz mnie szlak trafia pozdrawiam
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~nick
[2010-09-23 13:29]
Ocena: 0 [0]
~prawda zwycieza
[2010-09-23 13:45]
Ludzie opamietajcie sie co wy wypisujecie!!!!!!!??????????? Czy juz tak macie wyprane mozgi ze potraficie powtorzyc tylko co slyszycie w teleweizji?! Kazdy zdrowo myslacy Polak/a wie kto stoi za ta katastrofa a nie pewno nie jest to SP. Prezydent Kaczynski. Wstyd mi za was i za wasza glupote. Caly swiat mowi otwarcie kto to zrobil i kto za tym stoi tylko POwcy sieje propagande bo robi sie bardzo goraco i krokiem po kroczku zblizamy sie do celu prawdy. Ciekawe co wtedy powiecie madrale jak prawda wydzie na jaw.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~STAH
[2010-09-23 17:58]
Jak to zobaczylem co ty glupku piszesz to mie bieze holera ze takie glupki rodza sie na swiecie ''
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kiko
[2010-09-23 17:20]
Tajemniczy głos z wieży w Smoleńsku: SPADAJ !!!
tajemniczy głos z wieży w Smoleńsku: SPADAJ !!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kiko
[2010-09-23 17:20]
Tajemniczy głos z wieży w Smoleńsku: SPADAJ !!!
tajemniczy głos z wieży w Smoleńsku: SPADAJ !!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~miki
[2010-09-23 07:34]
TYM GORZEJ ŚWIADCZY TO O POLSKICH PILOTACH
1. Wiadomo, że Ruscy nas tam nie chcieli.
2. Wiedzieliśmy, że lotnisko jest do dupy - niekompatybilne ze sprzętem w Tupolewie.
3. Wiedzieliśmy, że nie ma warunków do lądowania.
WIĘC CO?;
1. Zaufaliśmy jakimś nieznanym kolesiom z budki z lat 60-tych, ktorych nie darzymy z definicji zaufaniem, bo są Rosjanami
2. Uznaliśmy, że jakoś się uda wylądować - nie udało się
3. Szukamy winnych??
4. STERÓW W RĘKACH NIE MIAŁ PUTIN ANI JEGO AGENCI, ANI (JAK CHCIAŁBY PAN JAROSŁAW) DONALD TUSK - MIAŁ JE PILOT, KTÓRY BAŁ SIĘ STRACIĆ PRACĘ JAK NIE WYLĄDUJE, SAM PRÓBOWAŁ LĄDOWAĆ, WIEDZĄC, ŻE 'TAWARISZCZE' Z WIEŻY NIEWIELE POMOGĄ. KROPKA.
odpowiedz
pokaż 15 ukrytych odpowiedzi
pokaż 10 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
Agent i Tomek
[2010-09-23 12:51]
Pusty temat ...
Niebyt was czeka ....
.
P.S. Co jest niezrozumiałe w zdaniu:
.
Mgła - Widoczność na 200 metrów ???
.
Z jaką prędkością jedziesz w takiej mgle ???
.
Może skazać pilota pośmiertnie za przekroczenie bezpiecznej prędkości lotu we mgle ???
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
siwa75
[2010-09-23 12:58]
BARDZO TRAFNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!zero komentarza!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Misiulo
[2010-09-23 13:03]
A mnie ciekawi o co konkretnie chodzi z tą niekompatybilnością lotniska. Żyłem w przekonaniu że lotniska są budowane w taki sposób żeby być jak najbardziej uniwerslane. Dlatego są limity i kategorie. Lotnisko było wojskowe - zgoda. Ale jeśli nie spełaniało wymogów - pilot nie miał prawa lądować. Kropka. Nie ma dyskusji. Ruski samolot. Ruskie lotnisko, to czyje lostniska SĄ kompatybilne pod względem sprzętowym?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~andronek
[2010-09-23 13:42]
Rząd nie powinien upaść, ale jego kluczowe elementy: premier, min. obrony narodowej i min. spraw wewn. powinni zostać wezwani przez Sejm do wyjaśnień ws niedopełnienia obowiązków przed i po katastrofie!!!
Jeśli wyjaśnienia dadzą do tego przesłanki, to te persony powinny trafić przd Trybunał Stanu!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~krempicki
[2010-09-23 16:35]
Przyczynę zna Jarosław i ja ujawnił. Powiedział, że samolot był przerobionym bombowcem, a ruski bombowiec wszystko by wytrzymał. On i jego brat tak właśnie myśleli, i stąd ta absudalna decyzja o lądowaniu. To z głupoty i ignorancj doszło do katastrofy. Klich nie zabronił głupio organizowac wycieczki, żeby nie ruszać smirdzącego, wczesniej Tusk ustąpił (nie od razu) samolot, pilot nie oparł się terrorowi, a my nie przepędziliśmy oszukańczych obrońców Krzyża. Wszyscy jesteśmy winni. Nie mamy odwagi nazwać głupoty głupotą a ignorancji iggggnorancja. Babcia mi mówiła: "jesteś mądzejszy, ustąp". Niesłusznie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Polak
[2010-09-23 14:22]
Ocena: 0 [0]
~adm
[2010-09-23 14:17]
Ocena: 0 [0]
~detektyw.
[2010-09-23 12:07]
Tam jest drugie dno .....
Te "próby " odwiedzenia polskiego samolotu od lądowania są rzekome.Rosjanie doskonale wiedzieli,ze Polakom zależy na wylądowaniu.Te waąpliwości kontrolerów i ich konsultacje w tej sprawie z Moskwa były od początku wkalkulowane w ZAMACH.Rosyjskie służby specjalne są jedne z najlepszych na świecie i przygotowały różne alibi dla swych działań.Istotne w ustaleniu prawdy jest to na jakiej podstawie kontrolerzy podawali polskiej załodze ,że SĄ NA ŚCIEŻCE,chociaż byli nad jarem i PONI|ŻEJ płyty lotniska ! ! ! .
odpowiedz
pokaż 19 ukrytych odpowiedzi
pokaż 14 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~ajwaj.
[2010-09-23 13:37]
Tam było po prostu dno jaru , a nie płyta lotniska.Jar głęboki na 80 metrów,a kontroler pozwolił na zniżenie lotu do 50 metrów nad ziemią,czyli 30 metrów PONIŻEJ płyty lotniska.Czy to dla twojej wyobraźni za mało?.Zamach był EWIDENTNY.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~BRONIA
[2010-09-23 13:45]
I ty zlamany palancie zaliczasz Kaczynskiego ,Gosiewskiego ,Putre, Szczygle do elity narodu polskiego?To dzieki tej "elicie" stalo sie to ,co sie stalo.Wbij sobie do tej kwadratowej glowki , ze piloci podejmuja ostateczna decyzje , ladowac czy nie.No i podjeli pod naciskiem Kaczynskich.A bezposrednio wydal im polecenie lizus Blasik.Nie ma drugiego dna i nikt nie puka od dolu w to dno.Moze ktos zapukal ale do twojej pustej makowy.Co mogli zrobic Rosjanie znajac wybujale ego prezydenciny Kaczynskiego? Mogli powiedziec "pies go je..l ,jak durny to niech laduje.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Polak
[2010-09-23 14:02]
Ocena: 0 [0]
~dociekliwy.
[2010-09-23 14:04]
BRONIA,takie mądre rzeczy piszesz za ruble,czy za szekle?.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~dociekliwy.
[2010-09-23 14:04]
BRONIA,takie mądre rzeczy piszesz za ruble,czy za szekle?.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~nemo
[2010-09-23 07:42]
Twarde ladowanie
I to wlasnie jest to. Ruscy NIE chcieli aby delegacja ladowala w Smolensku, ale Jarus zadecydowal za Lecha ze oni tam musza wyladowac. Wreszcie ruscy sie ugieli i zezwolili na samobojcze ladowanie.
odpowiedz
pokaż 69 ukrytych odpowiedzi
pokaż 64 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~it
[2010-09-23 11:58]
kalksztajn vel niedolot mały to co?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ut
[2010-09-23 12:01]
Ocena: 0 [0]
~hiPOkryzja
[2010-09-23 12:01]
KŁAMIESZ!!!
ODRADZANO lądowania - lotniska nie zamknięto!
W lotnictwie wojskowym (przecież ci piloci byli wojskowymi), to oznacza pogorszone warunki do lądowania, a nie ich brak!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Ealdon
[2010-09-23 12:01]
Wiem, że lądowali, ponieważ samolot miał wypuszczone klapy i podwozie a nawigator odliczał wysokość do 20 metrów. Na 20 metrach we mgle nie podziwia się krajobrazu
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~inny1972
[2010-09-23 13:54]
Kiepski musi być z Ciebie specjalista, skoro uważasz że zabezpieczenie wraku samolotu nie ma znaczenia dla dochodzenia. Jakbyś był specjalistą za jakiego się podajesz wiedziałbyś, że niezależni zagraniczni eksperci, śmieją się z naszego rządu z tego powodu. Katastrof lotniczych na świecie trochę było, i w żadnym chyba wypadku nie zignorowano zabezpieczenia wraku samolotu. Zapewne Twoim zdaniem nie ma znaczenia także fakt, że nie otrzymaliśmy dotychczas materiałów dotyczących sekcji zwłok? Za to zdecydowanie wiesz już teraz, że winni są piloci, którym zarzucano na początku brak znajomości języków obcych, że nie posiadali doświadczenia, co zostało już de facto niejednokrotnie obalone.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Allan
[2010-09-23 12:09]
Jakby to nie byl zamach to Rosja oddalaby Polsce czarne skrzynki i inne dowody.
jw
odpowiedz
pokaż 8 ukrytych odpowiedzi
pokaż 3 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~bebe
[2010-09-23 13:11]
ile razy bedziecie powtarzac te bzdury???? "czarne skrzynki" otrzymamy i to jest oczywiste!!!!!!!!!!!!! jeszcze ich nie otrzymalismy tylko dlatego, ze najpierw "czarne s.." byly w dyspozycji MAK, potem w prokuraturze rosyjskiej i od nich je otrzymamy!!!!!!!!! wczesniejsze przekazanie bylo niemozliwe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Allan
[2010-09-23 13:28]
czarne strzynki Rosjanie mogli " przegrac i pracowac na kopiach - jaka mamy gwarancje, ze Rosjanie ich nie spreparowali? Majac opinie mataczy i problem z praworzadnoscia bardzo sie dziwie, ze natychmiast nie powolanokomisji miedzynarodowej, niezalezna od Kremla aby pokazac swiatu, ze tym razem Rosja nic nie miala z tym nic wspolnego!
To tak jak zlodziejowi, z paroma juz odsiadkami za kradziez powierzyc prowadzenie sprawy , w ktorej on jest glownym podejrzanym.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Bezpartyjny
[2010-09-23 13:38]
Zastanawia mnie, ze tak szybko zgromadzili 96 trumien - a tak trudno im zwrocic czarne skrzynki i zabezpieczyc wrak samolotu?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Bezpartyjny
[2010-09-23 13:38]
Zastanawia mnie, ze tak szybko zgromadzili 96 trumien - a tak trudno im zwrocic czarne skrzynki i zabezpieczyc wrak samolotu?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~bart2
[2010-09-23 13:41]
Ocena: 0 [0]
~lucky
[2010-09-23 13:41]
WYOBRAŻAM SOBIE STRACH...
wszystkich ofiar jak zaczęli podchodzić do lądowania w takich warunkach.Tylko Lech mógł tych ludzi wpędzić w takie bagno, bo przecież trzeba było wylądować i zacząć w Katyniu pierwszy przedwyborczy szoł.Jarek kłamie jak z nut twierdząc że jego brat nie mógł naciskać na pilotów- bo przecież był prawnikiem i nie znał się na samolotach.Zapomniał jednak kłamczuch o sprawie lądowania w Tibilisi...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ewa
[2010-09-23 13:41]
po trupach do celu
tyle ludzi niepotrzebnie zgineło ten drugi taki sam zawistny fanatyk gotów wojny toczyć nie wazne ilu ludzi by zgineło najważniejsze że on by stał na czele
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~wyborca
[2010-09-23 13:38]
Przed katastrofą to był samolot RZĄDOWY
a po katastrofie zrobił się samolot PREZYDENCKI. Bardzo ciekawe, prawda?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~emerytka
[2010-09-23 13:38]
RZĄD PO ROSJANIE
mamy wspanjałych pilotow to był zamach mamy nieudolny rząd dlatego nie przejeli śledctwa at eraz wszystko się zamydla
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~klayd
[2010-09-23 12:19]
Szczekajcie bękarty WSI na Jarka , bo to jedyny polityk którego nie możecie ani kupić, a zaszantażować. Jest czysty jak łza i nie leży mu na sercu dobro Polski.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~timzo
[2010-09-23 12:39]
Jak słusznie zauważyłeś - nie leży mu na sercu dobro POLSKI
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ob
[2010-09-23 12:46]
Na sumieniu to on ma, śmierć swojego brata. Do końca życia nie da mu to spać spokojnie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~gz
[2010-09-23 13:03]
Racja,nie dobro Polski leży mu na sercu,a żądza władzy.Nie daj Boże doczekać jego powrotu!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~lucky
[2010-09-23 13:32]
Podeślemy mu jakiegoś fajnego chłopaka (bo przecież kobiety go nie interesują) i wtedy go przekupimy klayd...
odpowiedz