Ocena: 0 [0]
~znający_historię
[2010-11-02 16:31]
najpier amerykanie za wszelką cenę chcieli zniszczyć jugosławię,
później za wszelką cenę utrzymać bośnię, później za wszelką cenę zniszcyć (podzielić) serbię, teraz za wszelką cenę chcę utrzymać kosowo, słowem zawsze przeciwko Serbom
amerykanie jedno tylko potrafią robić w byłej jugosławii, mordować Serbów. Nie rozumiem dlaczego o wojnie w Krainie nie ma tu nic. To nie było tragiczne wydarzenie. Niby dlaczego? Bo mordowano Serbów. A co z Serbami z okolic Srebrnicy. Co się z nimi stało? czy czasem dżihad ich nie przegonił? a co z Serbami z Kosow? dlaczego nikt nie piszę o spalonych cerkwiach. Serbowie są potrzebni tylko aby im narządy wycinać i sprzedawać
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~PROXIMOOO
[2009-11-20 11:28]
JECHAŁEM W TYM ROKU PRZEZ BOŚNIĘ
WJECHAŁEM OD PÓŁNOCY PRZEZ BANIA LUKĘ . NA GRANICY CHORWCKO BOŚNIACKIEJ (SERBSKIEJ) POZOSTAWIONY DOM OSTRZELANY JAK CHOLARA . INNE BYŁY WYREMONTOWANE .WSZĘDZIE FLAGI SERBSKIE , JEDZIE WESELE TEŻ Z FLAGAMI SERBSKIMI , MYŚLAŁEM ŻE TO JACYS KIBICE ALE TO JEST WYRAZ NACJONALIZMU. CZĘŚĆ ŚRODKOWA NALEŻY DO MUZUŁMANÓW BOŚNIACKICH . CO JAKIŚ CZAS WIDAĆ MINARETY . POŁUDNIE KRAJU TO SAMO CO NA PÓŁNOCY TYLKO ŻE FLAGI CHORWACKIE!
W MOSTARZE WIDAĆ CMENTARZE POD BLOKAMI 4 PIĘTROWYMI .DROGA PRZEZ BOŚNIĘ PRZEPIĘKNA CAŁY CZAS W KANIONIE LUB PRZEZ PRZEŁĘCZE GÓRSKIE !!WIDOKI CÓDOWNE ! POLECAM PRZEJECHALIŚMY BEZ PROBLEMÓW
odpowiedz
pokaż 14 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~bolo
[2009-11-20 12:20]
ogólnie masz rację, ale odpowiedzialność niemców trzeba rozszerzyć na usa - jak nie od początku konfliktu, to na pewno od wojny w bośni
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Sami
[2009-11-20 12:23]
Jesteście wyjątkowo mocnym narodem. I po stronie Chorwackiej i po stronie Serbskiej. Macie tylko takich co skłonności do ulegania żądzy pieniędzy wykorzystują jak oręż. To prawda że nad Adriatykiem Niemcy wpychali się z buciorami do każdej zatoki, na każdą wysepkę.
Można upraszczając powiedzieć że sprzedał ktoś wartość bezcenną, Rację Stanu i własne Państwo. Po prostu was sprzedano. Cwane szkopy zawsze nie zrezygnują z brania. Jugosławia mogła brać i z zachodu i ze Wschodu. Proszę się rozejrzeć kto tak na prawdę jest właścicielem większości atrakcyjnej ziemi w Chorwacji, czyje są te ekskluzywne dacze, niektóre pensjonaty. Dlaczego opłaca się je trzymać bez dochodu? Was zdradzono wewnątrz dla Niemieckiej kasy.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~czarny
[2009-11-20 12:25]
Igor potwierdzam .Spedziłem na bałkanach blisko dwa lata (Tuzla i Doboj)a wiec mialem okazje poznac dwie strony.To co myśla jak pracują co lubia i kochaja . Jedno jest pewne - zwykli ludzie o niczym innym nie marzą jak o normalnosci .Praca nauka rodzina pełna stabilizacja pokój.wspaniali ludzie .Cały ferment sieja politycy i to jest najwieksza bolączka.Powoli bardzo powoli to wszystko sie zaciera i sa na dobrej drodze .
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Go
[2009-11-20 12:34]
Mam do Ciebie (byłego Jugosłowianina) pytanie. Czy teraz w Zadarze , Splicie, na wyspach (Chwar)jest naprawdę ludziom lepiej ?
Jeżdżę tam bo startujemy lub kończymy trasę rejsów ale nie bardzo widzę żeby zwykli ludzie byli szczęśliwi z tego że co drugi port jest własnością "wielkich panów". Widziałem paręnaście ładnych domów którymi właścicielami byli panowie wojskowi (w randze odp.pułkownika) niewiedząc skąd i jak się dochrapał tego. To typowo sprzedana część ziemi. Naród Jugosłowiański, szarzy ludzie naprawdę są mili ale imponują im świecidełka. Strasznie ! Choć to im szczęścia nie daje to trwają i tylko wymachują flagami. Tylko to im pozostało.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mistral
[2009-11-20 13:15]
Macie Igor,macie przyjaciół w wielu rozsądnych polakach Na szczęście coraz więcej ludzi otwiera szerzej oczy i zauważają jak kłamliwie potrafiły być (niestety wciąż są) media przedstawiając obraz wojny w byłej Jugosławii.
Dowodów na to znam mnóstwo !!!
Wierze tez mocno ze kolebka i serce Serbii-Kosovo będzie tam gdzie być powinno!
odpowiedz
pokaż 9 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~znawca
[2009-11-20 13:52]
wciskasz banialuki !!!!nie wolno i należy tam jezdzic !!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ksieciak
[2009-11-20 15:49]
Co sie zaciera? Jestem tu trzeci raz byłem i w rejonie Tuzli Mostaru teraz jestem w Sarajewie i powiem wam nie da sie na siłe zbudować państwa złożonego z Republiki Serpskiej i Federacji Chorwacko Bośniackiej serbowie chcą wlasnego państwa i niech nikt nie opowiada że wszystko jest na dobrej drodze bo tak złej sytuacji nie było od dawna w Bośni poczytajcie troche prasy zagranicznej to sie dowiecie jak jest to państwo to fikcja 3 prezydentow kazdy rządzi dla swojej grupy jeszcze duzo wody popłynie w Drinie i Sawie nim nastanie tu spokój
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~marko
[2009-11-21 23:12]
Czy Ty umiesz wogole czytac? Bo ze do szkoly nie chodziles - to pewne. Nawet we wczesniejszych postach znajdziesz - nigdy nie bylo czegos takiego jak NAROD JUGOSLOWIANSKI, bylo tylko panstwo - Jugoslawia, w ktorym mieszkaly narody: Serbowie, Chorwaci, Slowency i inne.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Kali
[2009-11-22 11:48]
Na początku rozmów Paryskich USA przyjęły jedną stronę mediacji.Mediator USA to polityczny program
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ryba
[2010-10-21 20:45]
kolebka Serbii?kolebką Serbii jest Raszka, akurat rejony dzisiejszego Kosowa zamieszkiwały plemiona illyryjskie, czyli raczej przodkowie Albańczyków niż Serbów, chociaż oczywiście nie jest to takie w stu procentach jednoznaczne.i jeśli by poczytać trochę historii, to w zasadzie te tereny były przez zdecydowaną większość czasu zamieszkane przez Albańczyków i to im są bliższe.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~wujek
[2009-11-20 12:43]
Jugosławia była .....
państwem nezawisłym i dlatego musiała zniknąć z mapy świata a teraz wszystkie te nowopowstałe (demokratyczne???) bananowe państewka są pod kontrolą mocarstw tak samo jak Polska,Czechy itd,itd.Teraz Serbowie,Chorwaci, Słoweńci, Bośniaci w Iraku,Afganistanie ramie w ramie walczą razem w interesach USA,Niemiec,Anglii czy Rosji aż się ży..ć chce.A te Kosowo to nóż wbyty w podbrzusze Europy przez wielkiego brata
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~hegemon
[2009-11-20 17:26]
Jugosławia była państwem funkcjonującym w określonych międzynarodowych realiach, które się zmieniają. W 1989 roku były dwie drogi. Pokojowy rozpad - vide Czechosłowacja, lub przekształcenie kraju w nowoczesną Federację z duża autonomią. Wybrano rozwiązanie najgorsze, czyli nie zdecydowano się ani na to, ani na to. Wybuchła więc wojna. Winni temu są niestety serbscy komuniści. To samo by się stało z Rosją gdyby nie Gorbaczow.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mario
[2009-11-20 11:02]
Rozpad Polski
hipotetyczne pytanie : Co bys zrobił gdyby nagle Mazury, Slask Podkarpacie, Kaszuby, Pomorze chcialy się odlaczyc od Polski i stworzyc wlasne panstewka?
odpowiedz
pokaż 18 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~poldi
[2009-11-20 12:36]
To bym im pozwolił. Mam strzelać do innych ludzi, że są naiwni i chcą mieć małe własne państewko?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~rosadek
[2009-11-20 12:44]
Poldi oczywiście, że strzelać by nie strelał z własnej woli. Najpierw byś został powołany do wojska, potem wysłany na front.
A jak byś przezył to i być może już inni spalili by ci dom, lub zrobili inna szkodę, np. odebrali pracę, samohód skonfiskowali, lub zakazali twoim dziecieom kształcić sie dalej po ukończeniu szkoły podstawowej to byc może sam byś cghwycił za karabin.
To jest właśnie niewola i dlatego ludzie chwytają za broń jak się boja utraty wolności lub pogorszenia warunków życia.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Jeep
[2009-11-20 13:27]
nie szczuj ludzi na siebie,wszyscy jesteśmy Polakami,a jak chcesz wojny to jedź o Iraku
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Jeep
[2009-11-20 13:27]
nie szczuj ludzi na siebie,wszyscy jesteśmy Polakami,a jak chcesz wojny to jedź do Iraku
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Demko
[2009-11-20 13:42]
tak tylko Ci się wydaje . Ja jestem Łemkiem i ani ja ani moi przodkowie nie byli polakami .
odpowiedz
pokaż 13 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Janosik
[2009-11-20 14:52]
Demko ! Co ty jeszcze robisz w Polsce.Oddaj paszport, dowod zwroc wszystko co polska w ciebie wlozyla i s.......... tam czekaja na Ciebie z otwartymi ramionami !
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~hegemon
[2009-11-20 17:12]
Taka analogia pokazuje tylko, że nie masz bladego pojęcia na temat czym była Jugosławia. Po co się wypowiadasz na temat, o którym nic nie wiesz?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~hegemoon
[2009-11-20 20:37]
Dodaj jeszcze, że Słoweńcy i Macedończycy mówią innym językiem. W Wojwodinie masz dużą mniejszość węgierską, w Kosowie Albańczyków, Serbowie i Chorwaci jedyne co mogą mięć wspólnego, to sztucznie stworzony w XIX wieku wspólny język oparty na południowohercegowińskim dialekcie. Oba narody miały odrębną historię i kulturę i rozwijały się niezależnie od siebie w dwóch różnych światach. Serbowie w ramach Imperium Osmańskiego, Chorwaci w unii z Węgrami. To z reszta jedyny naród, który miał szlachtę spośród południowosłowiańskich. Stąd potem takie poparcie dla ludowej Partii Radicia. Tak, tak. Ustasze to była agentura przysłana z Włoch. Przed wojną to był margines :) oznaki sympatii w stosunku do nich wiążą się z pozorna niepodległością uzyskaną po latach dławienia w ramach przedwojennego Królestwa SHS, później Jugosławii. Nota bene chorwacki sabor nigdy nie ratyfikował secesji z Królestwem Serbii. Dużo jeszcze pisać...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Semen
[2009-11-20 21:36]
Jak jego dziadów lub rodziców wywieźli pod lufami karabinów z łemkowyny, to się biedak poniewiera po tzw. "ziemiach odzyskanych", które nigdy nie były polskie !
W "normalnych" warunkach hasał by se po Połoninach, gdzie Łemków miejsce. A to, ze na Łemkowynę Polska przyszła w 1918 (na krótko) a później w 1945 (na dłużej) toć to nie jego wina !
Białorusin z Pudlasza (tzn. Zachodniej Białorusi), (wg. innych żródeł z Podlasia).
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~silesian
[2010-05-16 03:19]
jak w polsce jest jeden narod? my sie nie czujemy polakami
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~tomek11aa
[2009-11-20 13:25]
Słownia poradziła sobie z Serbią w ten sposób, że po oddzielniu się natychmiast kupili
rakiety przeciwpancerne w Holandii. I jak Serbskie czołgi wjechały to ze 20 pierwszego dnia zniszczono. Serbowie się wycofali.
odpowiedz
pokaż 5 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~36 Pułk
[2009-11-20 14:09]
Pieprzysz Tomku bania-luki !
Armia jugosłowiańska nie straciła żadnego czołgu.
Mieli większy problem, bo zaatakowali ich równocześnie faszyści chorwaccy- więc oblali biednych górali słoweńskich. Taka to prawda.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ejjno
[2009-11-20 14:49]
Nie no stary,prawda jest taka, że słowenia była jajbardziej jednolitym etnicznie krajem, a serbowie to doskonale rozumieją i między tymi narodami nie było konfliktu.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~hegemon
[2009-11-20 17:06]
Biedni Serbowie zaatakowani przez chorwackich faszystów hahahahahaha Dawno tak sie nie uśmiałem
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~hegemon
[2009-11-21 11:00]
A to dobre. A słyszałeś może o Trpinjskej Cescie w Vukovarze? Potocznie nazywanej cmentarzem czołgów. Nijaki Marko Babić sam jeden zniszczył 14 jugosłowiańskich czołgów. Ale rozumiem, że JNA traciła tylko tekturowe atrapy, które potem fotografowali przekupieni dziennikarze z USA i Niemiec...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~zawierichol
[2010-05-16 03:15]
to nie byly atrapy, on te czolgi naprawde rozwalil, wszystkie glowa rozlupal
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
T.R.S.
[2009-11-23 14:20]
TYGIEL..
Na Bałkanach ,,od zawsze,, się gotowało.Wystarczy zajrzec do historii .To kraina ,,wiecznie sporami i wojną słynąca,,.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~bolo
[2009-11-20 12:24]
ciekawe "symbole" wypromowali
o wydarzeniach tragicznych dla serbskich cywilów - ani słowa. pomijając fakt przekłamań dotyczących tych "symboli".
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~hegemon
[2009-11-20 20:40]
A ty bolo jaka szkołę historyczna reprezentujesz? Moskiewską? bo podobny tok rozumowania
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~gres
[2009-11-20 19:00]
jedno jest bezsporne, bez USA
Europa nie poradziła sobie z brutalną wojną i ludobójstwem na własnym kontynencie. Drugi raz po II wojnie światowej. Hańba.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~hegemon
[2009-11-20 20:30]
Smutne, ale prawdziwe... Problem był w tym, że Europa była bardzo podzielona w tej kwestii. Wtórnie podzielona, bo wbrew temu co forsują niektórzy tutaj tylko reagowała na wydarzenia, a nie je inspirowała. I wbrew temu co mówią niektórzy Serbia wcale nie była taka osamotniona. Na Zachodzie miała silnego protektora Francję Mitteranda, gościa, który udzielał sie w rządzie Vichy, a potem został socjalistą. Był głównym przeciwnikiem zjednoczenia Niemiec w Europie i zarabiał na handlu bronią. Podobnie Wielka Brytania była za status quo. Wyczyny Serbów jednak szybko sprawiły zmianę tego stanowiska i później ograniczanie się do handlu bronią. USA od początku były rozpadem kraju - z dwóch przyczyn. Zdominowana przez Serbów Jugosławia rozszerzała rosyjskie wpływy na Bałkanach. Poza tym proklamowanie niepodległości Chorwacji i Słowenii miało charakter antykomunistyczny i były elementem upadku komunizmu w Europie Środkowej. O tym aspekcie dość często się zapomina. W 1990 roku w Jugosławii nadal rządziła partia komunistyczna. To zresztą ona jest winna za taki a nie inny scenariusz rozpadu.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~82 %
[2009-11-20 11:11]
JUGOSŁAWIA
Do tej wojny doprowadziły kraje zachodniej Europy , a w szczególności faszystowska RFN (w szczególności obecny minister Genscher)! Zachodowi jak i jankesom było bardzo na rękę rozłam i podział tej socjalistycznej republiki z wiadomych przyczyn...
odpowiedz
pokaż 6 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~pablo
[2009-11-20 11:49]
Zgadzam sie ale tez slabosc Rosji za rzadów Jelcyna spwodowala ze zachod calkowicie nie obawial sie reakcji Rosyjskiej na rozpad Jugoslawii.
odpowiedz
pokaż 1 wcześniejszą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~rosadek
[2009-11-20 11:52]
Przymiotnik faszystowska jest zbędny. Nie zaraz jest faszystą ktoś kto realizuje swoje cele polityczne.
A rozbicie tego państwa, ktore powstało w wyniku porozumienia kilku słowiańskich nacji dążących do wpólnego zapewnienia sobie niepodległości zagrożonej przez Turcję i Austrię, było celem samym w sobie. Owarło to drogę do powstania zamętu w tym regionie.
Np. utworzenia Kosova, gdzie jest strefa baz USA i czarnego rynku.
Bosnii - byc może dla zadośuczynienia pańtwom arabskim za planowany atak na Irak. I rozszerzenia wpływów ekonomicznych głównie niemieckich i austryjackich w czsci sprzyjającej im Chorwacji.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~stirlitz
[2009-11-20 12:02]
A strzelali niemiecko/amerykańscy agenci przebrani za Serbów/Chorwatów/Bośniaków tak. Kraj sztuczny i rozpadł się sam i gdyby nie Serbski imperializm to pewnie byłoby mniej ofiar. Gdyby nie komunistyczne/socjalistyczne egzekucje i zastraszanie w połączeniu z zimną wojna to pewnie rozpadłby się szybciej.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~rosadek
[2009-11-20 12:19]
Niestety gdyby świat chciał uniknąc tej wojny to do niej by nie doszło. Przykład: Indie -Pakistan - kilka razy już było bardzo blisko. Rosji też pomagano i ZSSR rozbił sie pokojowo.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~36 Pułk
[2009-11-20 14:12]
Jak zwykle brakuje argumentów, to pluje się i obwinia za wszystko tkzw. komunistów lub socjalistów. Polska stacza się na dno w swoim tępym antykomuniźmie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~hegemon
[2009-11-20 17:09]
Z pewnymi argumentami i ludźmi się nie dyskutuje, bo to i tak nie ma sensu. Pozostaje sarkazm i ironia. Oni i tak myślą, że wygrali dyskusję i jeszcze przekonali do swoich poglądów postronnych czytelników.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
kristofer77
[2009-11-20 10:14]
skąd oni maja tyle nienawiści..
nie rozumiem jak mozna tak nienawidzic sąsiada.
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Spoko...
[2009-11-20 10:31]
Historia ludzkości to wojny, mordy gwalty i grabieże, bo taka jest natura człowieka. Tylko kultura, prawo i mądrzy ludzie są w stanie to zmieniać.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~heniek
[2009-11-20 16:02]
To proste, bo jest bogatszy, przystojniejszy, ma ładniejsze i bardziej mądre dzieci, a jak jest biedniejszy i bardziej głupi to można nim pogardzać. Zawsze znajdzie sie pretekst. A jeśli zdarzy się konflikt zbrojny to mamy powód do bezkarności.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~heniek
[2009-11-20 15:54]
Janosik-a co Ty zrobiłeś dla tego kraju, aby mówić kto ma w nim żyć? Naród i religia do hasła, które używają mali ludzie do zdobycia władzy. Najważniejszy jest człowiek.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~olo
[2009-11-20 14:14]
Najgorsza jest nienawiść religina.Co daleko sięgać
wystarczy posłuchać Radia Maryja.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~głąb
[2009-11-20 14:43]
Trudno się dziwić - nadajniczki słabiutkie - bo takie maleńkie moce przydzieliło "postępowe". Aby złapać odbiór - trzeba wiele zachodu (dobra antena) i cierpliwości.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~gary
[2009-11-20 14:33]
Od razu widać że nie słuchałeś ani razu tego radia.Masz poglądy zbudowane na Gazecie Wyborczej albo na Urbanie (na jedno wychodzi Piją przecież wódkę co miesiąc ustalając strategię).Najbardziej morderczą religią jest ateizm.Nikt nie wymordował więcej ludzi od ateistów.W imię wiary że nie ma Boga.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~gary
[2009-11-20 14:33]
Od razu widać że nie słuchałeś ani razu tego radia.Masz poglądy zbudowane na Gazecie Wyborczej albo na Urbanie (na jedno wychodzi Piją przecież wódkę co miesiąc ustalając strategię).Najbardziej morderczą religią jest ateizm.Nikt nie wymordował więcej ludzi od ateistów.W imię wiary że nie ma Boga.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Jeep
[2009-11-20 11:52]
GDYBY RZĄDZIŁ PIS DOSZŁOBY DO TEGO ,ŻE BRAT DO BRATA BY STRZELAŁ
takiego podziału,nienawiści,fermentu jaki wnieśli Kaczyńscy nie ma w żadnym demokratycznym kraju.
odpowiedz
pokaż 11 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Jeep
[2009-11-20 13:42]
a co może nie ? mali nacjonaliści zabawiający się ludźmi
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Help!
[2009-11-20 13:45]
Jak każdy pisiak zaczynasz od obelg,nie stać cię na rozsądny komentarz??
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~tomek
[2009-11-20 13:48]
z religijnym pozdrowieniem powyżej wypowiedział się tomek11 aaa
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~cycek polski
[2009-11-20 13:53]
tak nienawidzisz katolików, że wszędzie ich widzisz....
coś ty brał lewacki wyskrobie mentalny??
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Dorka
[2009-11-20 13:54]
to o czym piszesz jest możliwe u fanatyków religijnych
odpowiedz
pokaż 6 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Dorka
[2009-11-20 13:55]
to o czym piszesz jest możliwe u fanatyków religijnych
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~normalny
[2009-11-20 14:02]
no no bardzo kulturalna riposta,wygląda na to,że to TY nienawidzisz ludzi i powyższy komentarz jednak mówi prawdę
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~normalny
[2009-11-20 14:04]
no no bardzo kulturalna riposta,wygląda na to,że to TY nienawidzisz ludzi i powyższy komentarz jednak mówi prawdę
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~guy
[2009-11-20 14:06]
Ocena: 0 [0]
~radosna
[2009-11-20 14:19]
Ocena: 0 [0]
~ZAS
[2009-11-20 12:10]
Niewinni?
Przecież do tej wojny doprowadziły USA i reszta towarzystwa z Zachodu.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~82 %
[2009-11-20 14:14]
Przede wszystkim faszystowski rząd CDU (chrześcijański) z RFN-u !
Oni otwarcie i zawsze popierali chorwackich faszystów z ustaszy.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mar
[2009-11-20 12:45]
Obawiam się podobnych skutków
przyszłego rozpadu UE. Gdy łączy się narody, to zawsze później występuje taki scenariusz.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Mike
[2009-11-20 12:44]
Ocena: 0 [0]
~yazoo
[2009-11-20 12:31]
bracia "SS"
PODZIELAM TWOJA OPINIE TAK MOGLO BY BYC TERAZ,TAKI WPRPWADZILI FERMENT ZE LUDZIE PRZESTALI BY SOBIE MOWIC "DZIEŃ DOBRY"
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~WWW.ZIELONI.FREE.PL
[2009-11-20 12:31]
wegetariański świat= współpraca bez zabójczej rywalizacji t
ylko drapieżniki zagryzają się wzajemnie, zabijają osobniki swojego gatunku, dlatego mięsożerni ludzie wszczynają bezsensowne konflikty wojny na których urządzaja sobie wzajemnie rzezie zamiast współpracować
odpowiedz